مقالات کنفرانسهای داخلی
- شناسایی قابلیت های شبکه اجتماعی LinkedIn در بازاریابی دیجیتال برای برندسازی کسب و کار ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (1397)
- بررسی اهمیت استفاده از شبکه اجتماعی LinkedIn و نقش آن در کارآفرینی ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز (1396)
- بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب و کار از طریق شبکه اجتماعی LinkedIn ارائه شده در کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری (1396)