مهران رضوانی | سیویلیکا

دکتر مهران رضوانی

دانشیار دانشکده کارآفرینی- دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران
تلفن
021-61119225

سمتهای علمی و اجرایی مهران رضوانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع تکامل زیست بوم صنعت بیمه «تکافل، حکمرانی و فناوری های نوین» (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات بین المللی مهران رضوانی

"The impact of entrepreneurial marketing on innovative marketing performance in small- and medium-sized companies", Informa UK Limited, (2018), Vol 28, No 2: 136-148
"Entrepreneurial marketing in creative art based businesses", Inderscience Publishers, (2018), Vol 11, No 4: 448
"The impact of viral marketing on successful development of new financial services in life insurance", Inderscience Publishers, (2018), Vol 14, No 3: 238
"Design of the “International Entrepreneurial Marketing (IEM) Pattern”: Entrepreneurial Firms of Food Industries Throughout Iran", Springer International Publishing, (2017), Vol , No : 295-318

مقالات مهران رضوانی در کنفرانس های داخلی

استانداردهای مسولیت پذیری اجتماعی بنگاه: یک ضرورت یا یک فرصت
سال 1384
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
شناسایی و تبیین آمیخته ترفیع کارآفرینانه با رویکردی نوگرایانه در بنگاه‌های کارآفرین
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
شناسایی کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
به کارگیری بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و بزرگ؛ ارائه مدل مفهومی
سال 1390
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون، جهاد اقتصادی
بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی
سال 1391
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
شناسایی تاثیرکارکردهای صنعت پست درتوسعه کسب و کار های اینترنتی
سال 1390
ارائه شده در اولین کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور
چالش های بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی
شناسایی و بهره برداری از فرصت های فناورانه در کسب و کارهای کارآفرینانه
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی
بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
بازاریابی و تجاری سازی محصولات فناور
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
تبیین آمیخته بازاریابی محصولات فناور در پارکهای علم و فناوری
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
آسیب شناسی فروش بیمه نامه در شبکه فروش بیمه های زندگی با رویکرد
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
مفهوم پردازی کارآفرینی فرهنگی: (راهبردی کلیدی جهت ترویج، احیا و بازسازی صنایع فرهنگی و هنرهای فراموش شده)
سال 1395
ارائه شده در نخستین همایش بین المللی هنر و صناعات در فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی با تاکید بر هنرهای روبه فراموشی
An assessment of the effectiveness of e-learning in isfahan regional electricity corporate and its influence on employees' satisfaction
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مهندسی دانش بنیان و نوآوری
شناسایی و اولویت بندی پیشران های موثر بر مهارت های مورد نیاز کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
سال 1395
ارائه شده در کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
مدل یابی بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
طراحی مدلی جهت ارزیابی کارکرد بازاریابی ویروسی در موفقیت توسعه خدمت جدید مالی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
واکاوی تجربه آنلاین مشتریان از طریق اجزای آمیخته بازاریابی بوسیله تلفن همراه
سال 1396
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
بازاریابی رابطه ای، راهبردی مناسب در پیشبرد بیمه های خرد
سال 1385
ارائه شده در سیزدهمین سمینار بیمه و توسعه «بیمه‌های خرد»
شناسایی عوامل موثر بر شکست کارآفرینان در کسب وکارهای فناوری اطلاعات
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر معیارهای ارزیابی خرید مشتریان در مرحله توسعه مفهوم فرآیند طراحی محصول جدید (مطالعه موردی:شرکت های کوچک و متوسط پوشاک بانوان در شهر تهران)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی

مقالات مهران رضوانی در ژورنال های داخلی

The Role of Insurance in Risk Management andInvestment Promotion of Modern Agribusinesses(The Case of Greenhouse Cultivation in TehranProvince)
سال 1393
ارائه شده در نشریه بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد
Export New Product Success: The Impact of Market and Technology Orientation
سال 1393
ارائه شده در نشریه بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد
Identification of Service Innovation Dimensions in Service Organizations
سال 1394
ارائه شده در نشریه بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد
تاملی بر مبانی پارادایمیک و پارادایم نگاری در مطالعات میان رشته ای مورد مطالعه بازاریابی کارآفرینانه
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی
نقش آفرینی سرمایه اجتماعی سازمانی در گرایش به نوآوری سازمانی در شرکت های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
سال 1390
ارائه شده در پژوهش نامه مدیریت تحول
مفهوم پردازی مدل های کسب و کار الکترونیک صنعت بانکداری و ارایه الگو در بانک های نوظهور
سال 1392
ارائه شده در پژوهش نامه مدیریت تحول
شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملی بر جذب کارآموزان بین المللی دارای قصد کارآفرینانه ( مطالعه موردی: مرکز آیسک ایران)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
تاثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب)
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
Providing a Model of Sustainable Internationalization in Technology-Based Businesses:(Case Study: Oil, Gas and Petrochemical Industry
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه بررسی تجارت نفت
الگوی بین‌المللی‌سازی پایدار در صنایع تکنولوژی محور دارویی ایران: تبیین اقدامات صورت گرفته و ارائه مدل مطلوب
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
آمادگی کسب و کار الکترونیکی شرکتهای کوچک و متوسط صنعتی برای حضور در بازارهای اینترنتی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین
شناسایی تاثیر قابلیتهای پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژیهای بین المللیسازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
مدل وفادار سازی مشتریان در سازمان های نوظهور مبتنی بر شبکه های عصبی مصنوعی؛ مطالعه موردی: بانک های خصوصی نوظهور
سال 1399
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مدل یابی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله
سال 1397
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
طراحی و تبیین مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب وکارهای خلاق هنری؛ مورد مطالعه: صنایع خلاق
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیت های بازاریابی کارآفرینانه شرکت های کوچک
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مستند سازی شیوه های نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
واکاوی فرآیندهای نوآوری شرکت های طرف عرضه در زیست بوم پلتفرم فناورانه (مطالعه موردی: شرکت های کوچک نرم افزاری)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
پیامدهای راهبرد کارآفرینی سازمانی در سازمانهای عمومی غیردولتی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
مفهوم پردازی آمیزه بازاریابی در کسب وکارهای فرهنگی - هنری
سال 1396
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران)
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
مطالعه آینده نگارانه پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی
سال 1389
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
نقش آفرینی سرمایه اجتماعی سازمانی در گرایش به نوآوری سازمانی در شرکت های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
سال 1390
ارائه شده در پژوهش نامه مدیریت تحول
مدل مفهومی بین المللی شدن دانشگاه کارآفرین با رویکرد مدل یابی ساختاری تفسیری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه آموزش علوم دریایی
مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودروهای شخصی)
سال 1388
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
طراحی استراتژی های فروش متنوع با استفاده از بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده (مورد مطالعه: شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری)
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
مدل یابی تاثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژه برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
الگوسازی آمیخته ترفیع با رویکرد منطق فازی (مطالعه موردی صنعت باتری خودرو)
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
Perceived Value in the Sharing Economy; The Role of Empathy, Citizenship Behaviour & Extra-Role Behaviour
سال 1400
ارائه شده در مجله بین المللی اخلاق و جامعه
طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
بررسی رابطه کارآفرینی شرکتی و توسعه پایدار شهری با استفاده از الگوی شهرکارآفرین
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه علمی- پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی
طراحی مدل عوامل موثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی
سال 1401
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری با رویکرد داده بنیاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
تاثیر مولفه های شرکت های زایشی دانشگاهی بر توسعه بین المللی سازی دانشگاه
سال 1398
ارائه شده در مجله آموزش عالی ایران
Exploring the Relationship Between Internationalization and Entrepreneurial University: The Mediating Effect of Education in University of Tehran, Sharif University of Technology, and Tarbiat Modares University
سال 1402
ارائه شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت
ارائه مدل رقابت پذیری منطقه ای مبتنی بر ساختار اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان
سال 1399
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
طراحی مدل کسب وکار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تاکید بر نوآوری و بلوک مشتریان
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در بازاریابی بنگاه های کارآفرین (مورد مطالعه: صنایع غذایی)
سال 1391
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
ارائه مدل کسب وکار الکترونیکی صنعت بانکداری کشور با استفاده از روش شناسی پژوهش آمیخته
سال 1395
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
مفهوم پردازی کارکردهای ترفیع کارآفرینانه مبتنی بر تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری
سال 1390
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
واکاوی اهداف و توانمندسازهای مشارکت در زیست بوم پلتفرم از دیدگاه نوآوران طرف عرضه در صنعت نرم افزار: شرکت های کوچک مستقر در تهران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری
طراحی الگوی راهبرد توسعه کارآفرینی سازمانی مبتنی بر نقش آفرینی نهادی سازمان فنی و حرفه ای کشور
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مهارت آموزی