مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی اثر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجیگری رضایت مشتری و اعتماد به برند میان مصرف کنندگان جوان مشهدی محصولات کاله ارائه شده در پانزدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (1402)
- اثرات ویروسی و روانشناسی فروش در رسانه های اجتماعی بر تمایل خرید مصرفکنندگان ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی حقوق و علوم سیاسی (1401)
تالیفات
- کتاب مدیریت بازرگانی و مهارت های موفقیت در کار (کتابداران) - 1402 - فارسی
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی_بازاریابی موسسه آموزش عالی عطار1401-تاکنون
- کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه سمنان1389-1392
سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی
- مدرک آیلتسIELTS C1 7 - ایرسافام مشهد (2020)
سایر موارد
- گواهینامه آموزشی سندیکای صنعت برق ایران