سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات کنفرانسهای داخلی
- شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر معیارهای ارزیابی خرید مشتریان در مرحله توسعه مفهوم فرآیند طراحی محصول جدید (مطالعه موردی:شرکت های کوچک و متوسط پوشاک بانوان در شهر تهران) ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی (1399)
- شناسایی میزان تاثیر استراتژی محصول بر عملکرد فرایند توسعه محصولات جدید در شرکت های فعال در حوزه فناوری پیشرفته ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد مقاومتی (1397)
- طراحی مدلی پویا جهت برسی تاثیر ابعاد نوآوری بر فرآیند توسعه محصول جدید ارائه شده در اولین کنفرانس ملی انجمن ایرانی پویاشناسی سامانه ها (1396)
- شناسایی و تحلیل ابعاد نوآوری در فرآیند توسعه محصول جدید با استفاده از روش معادلات ساختاری ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع (1396)
- ارایه الگوی نظری عوامل موثر بر فرآیند کارآفرینی فناورانه سازمانی در شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری سبز ارائه شده در اولین همایش ملی اشتغال دانش بنیان (1395)
- مفهوم پردازی جدید فرآیند کارآفرینی فناورانه در شرکت های کوچک و متوسط کارآفرین فناور فعال در حوزه صنعت نانو غذا ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری (1394)
- بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری (1393)
- بازاریابی و تجاری سازی محصولات فناور ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری (1393)
- تبیین آمیخته بازاریابی محصولات فناور در پارکهای علم و فناوری ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری (1393)
- شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در فرآیند توسعه نوآوری شرکت های فعال در صنعت بیوتکنولوژی (زیست توده) ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع (1393)
- شىاسایی فرصتهای کارآفرینی فناورانه در صنعت خودروسازی ایران مطالعه موردی: فناوریهای نوین و نوظهور ساخت و تولید) ارائه شده در دومین کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور (1391)
- شناسایی و تحلیل فرصت های کارآفرینانه در بیمارستانهای شهر اصفهان ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون، جهاد اقتصادی (1390)
- شناسایی عوامل موثر بر فرآیند تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون، جهاد اقتصادی (1390)
- مروری بر مفهوم فرصت کارآفرینانه و ارائه الگویی برای بهره برداری از فرصت ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- مدیریت واحدهای تحقیق وتوسعه (R&D ) و نقش اساسی آن در کارآفرینی تکنولوژیک ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- شناسایی عوامل موثر در ایجاد شبکه های نوآوری مشارکتی در شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاههای تهران ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- شناسایی عوامل موثر برنگهداری و حفاظت ایده ها ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- طراحی مدل توسعه ی اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهی با رویکرد محیط فرهنگی در ایران منتشر شده در تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (1402)
- عوامل موثر بر شکل گیری اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهی مبتنی بر فناوری (مطالعه موردی: دانشکدگان فنی دانشگاه تهران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت صنعتی (1401)
- طراحی مدل زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر فناوری های پیشرفته در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشکدگان فنی دانشگاه تهران) منتشر شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری (1401)
- طراحی مدل مفهومی اکوسیستم کسب وکارهای استارت آپی حمل ونقل هوشمند منتشر شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول (1400)
- ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت های بزرگ با کسب وکارهای کوچک منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1400)
- طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1400)
- بررسی و اعتباریابی مهمترین علل مؤثر بر شکل گیری کارآفرینی اجتماعی در نظام آموزش عالی منتشر شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری (1399)
- طراحی اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری منتشر شده در فصلنامه فناوری آموزش (1398)
- بررسی میزان مسئولیت پذیری اجتماعی زنان در مقایسه با مردان (مطالعه موردی: کارکنان مالی شهر شیراز) منتشر شده در فصلنامه پژوهش های میان رشته ای زنان (1398)
- همکاری راهبردی شرکتهای صنعتی و بنگاههای جدید فناوری نانو، چالشها و راهکارها منتشر شده در فصلنامه راهبرد (1397)
- Identification of Service Innovation Dimensions in Service Organizations منتشر شده در نشریه بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد (1394)
- مطالعه عوامل سازمانی تاثیرگذار بر راهبرد تجاری-سازی تحقیقات دانشگاهی (مطالعه موردی: فناوری نانو) منتشر شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی (1394)
- Conceptualization of the Factors Affecting theQuality of Mobile Health Services of ActiveSMEs in Healthcare System منتشر شده در نشریه بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد (1393)
- Effective Factors of Customer Involvement in theLaunching of New Services in Banking Systems منتشر شده در نشریه بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد (1393)
- شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری سیستم نوآوری فناورانه در کشور: الگویی مبتنی بر نظریه برخاسته از داده منتشر شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه (1392)
- شناسایی و اولویت بندی عوامل نهادی موثر بر انتخاب راهبرد تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی فناوری نانو منتشر شده در فصلنامه مدیریت صنعتی (1391)