مرتضی چمل نژاد | سیویلیکا

مرتضی چمل نژاد

معرفی

عضو هیات علمی هرمزگان، میناب


مقالات مرتضی چمل نژاد در کنفرانس های داخلی

بررسی تطبیقی تربیت اجتماعی از دیدگاه پراگماتیسم ومکتب اسلام به منظور ارائه مدل تربیتی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
درس پژوهی پارادایمی نو در آموزش و پرورش
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی (مطالعه موردی، شهرستان میناب)
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
کارکردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی
تبیین اثرات و پیامدهای شبکههای ماهوارهای برخانواده با تاکید بر تاثیرگذاری بر فرزندان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
بررسی فرصت ها و تهدیدات پیش روی شبکه های اجتماعی برای فرهنگیان بسیجی
سال 1395
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت
واکاوی مولفه های فرهنگ مدیریت جهادی پارادیمی ارزشی در راستای توسعه فرهنگی کشور
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
رهیافت های مفهوم اجتماعی هویت برای نظام آموزش و پرورش
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
تحلیل محتوای زبان فارسی چهارم ابتدایی بر مبنای مولفه های تفکر انتقادی ادوارد گلاسر
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
رابطه سبک های مدیریتی و اثربخشی معلمان
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
سواد رسانه ای و کیفیت کاری معلمان
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
تحلیل پدیدارشناختی هویت در آموزش و پرورش
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
چالشها و راهکارهای تقویت روند هویت یابی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
بررسی رابطه میزان رضایتمندی از کیفیت دوره آموزشی و تجربه دوره تحصیلی با توانایی آینده پژوهی
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
بررسی مفهوم هویت در آموزش و پرورش با رویکرد پدیدارشناسانه
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
تحلیل نقش و وظایف تعلیم و تربیت درمقام نهاد هویت بخش برمبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
بررسی آسیب های حوزه دانشی، مهارتی و نگرشی ارزشیابی کیفی - توصیفی وارائه راهکار جهت بهبود عملکرد: مطالعه موردی استان هرمزگان
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
نیاز سنجی و آسیب شناسی روند بکارگیری روشهای نوین تدریس در مدارس ابتدائی: مطالعه موردی استان هرمزگان
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت
تدوین اصول، اهداف، محتوا و روشهای تعلیم و تربیت بر مبنای مولفه های هویت یابی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت
بررسی و تبیین مضامین و احتجاجات تربیتی مفهوم پدیدارشناختی هویت
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر انتقادی ادوارد گلاسر با روش ویلیام رومی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت
رابطه ی بین بهزیستی معنوی و سبک دلبستگی با خود کارآمدی پرهیز از مواد مخدر
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت
موانع عبرت آموزی از دیدگاه امام علی (ع)با تاکید برخطبه ها و حکمت های نهج البلاغه
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت
نقش برنامه ریزی آموزشی در فرایند تدریس و یادگیری
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت
بررسی زندگی زاهدانه از منظر امام علی (ع)
سال 1401
ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
بررسی شیوه های تقویت یادگیری و تثبیت آن از طریق "پیوندهای شناختی" در دانش آموزان ابتدایی شهرستان میناب
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی

مقالات مرتضی چمل نژاد در ژورنال های داخلی

تحلیلی بر رابطه معلم و شاگرد از منظر مکاتب فلسفی غرب وآموزه های اسلامی
سال 1395
ارائه شده در ماهنامه «علوم انسانی اسلامی»
کاربرد روش پدیدارشناسی به عنوان روش پژوهش و روش تدریس در درس تاریخ
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانی
واکاوی مولفه های تاثیرگذار بر اخلاق مداری درآموزش و پرورش
سال 1395
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
تحلیل محتوای برنامه درسی هنر پایه های اول تاسوم مقطع دبستاناز حیث میزان توجه به مولفه های زیباشناسی با روش تحلیل محتوا
سال 1395
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
بررسی و تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششماز حیث توجه به شاخص های تربیت سیاسی دانش آموزان
سال 1395
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
کاوشی در باب روش های تربیت اسلامی در دوره تمهید با تاکید بر مراحل بازی و تادیب
سال 1394
ارائه شده در پژوهشنامه اورمزد

تالیفات مرتضی چمل نژاد

نگاهی به کارکردهای ماهواره و شبکه های اجتماعی(انتشارات آوای هدهد تهران)
1396 - فارسی
'گزارش و گزارش نویسی(انتشارات پرستوی سپید تهران)
1395 - فارسی

سوابق استادی مرتضی چمل نژاد

مربی هرمزگان، بندرعباس
1400
مربی هرمزگان، میناب
1398

سوابق شغلی مرتضی چمل نژاد

سایر سوابق مدیرآموزشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
1389 - 1391
سایر سوابق کارشناس پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش شهرستان میناب
1392 - 1399
سایر سوابق کارشناس پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس
1399 - تاکنون

جوایز و افتخارات مرتضی چمل نژاد

برگزیده کنگره بین المللی امام سجاد(ع)
1399

سوابق حضور مرتضی چمل نژاد در دوره ها و کارگاههای تخصصی

دوره icdl - آموزشگاه کامپیوتر میناب
(1396)