حسین عابدی | سیویلیکا

دکتر حسین عابدی

معرفی

استان
قزوین
شهر
قزوین

سمتهای علمی و اجرایی حسین عابدی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دومین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (دبیر اجرایی)

مقالات حسین عابدی در کنفرانس های داخلی

نقش سرمایه اجتماعی در بهره وری نیروی کار در امنیت صنایع غذایی
سال 1391
ارائه شده در دومین سمینار ملی امنیت غذایی
نقش نگرش مصرف کنندگان به محصولات ارگانیک در بخش کالاهای مصرفی بی دوام
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی و آنلاین اقتصاد سبز
بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام (مطالعه موردی: شهرستان زنجان)
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس سراسری الکترونیکی محیط زیست و انرژی ایران
بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر بهبود کارایی بازار(مطالعه موردی:صنعت مواد غذایی شهر کرمانشاه)
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
نقش بازاریابی کارآفرینی بر گسترش فرصتهای گردشگری استان کرمانشاه
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: سازمانهای گردشگری استان لرستان
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها
بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خریدآنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام مطالعه موردی شهرستان زنجان
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس سراسری الکترونیکی محیط زیست و انرژی ایران
بررسی تأثیر فعالیت زنان در توسعه بازاریابی محیطی مطالعه موردی زنان ساکن شهرستان دالاهو
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری
ارزیابی مسائل اخلاقی درمبادلات خرید وفروش دربازاریابی خاکستری مطالعه موردی: منطقه آزاد ارس
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر عوامل اجتماعی کنترل رفتار درک شده و هنجارهای انتزاعی بررفتار معاملاتی سرمایه گذاران حقیقی بورس اوراق بهادارمطالعه موردی: استان زنجان
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تأثیر تبادل اطلاعات و تورش های رفتاری در توضیح رفتار توده ای سهامداران استان زنجان
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی در توانمندسازی کارکنان شرکت خودروسازی مطالعه موردی: شرکت سایپا کاشان
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
بررسی تأثیر عوامل اجتماعی، کنترل رفتاری درک شده و هنجارهای انتزاعی بر رفتار معاملاتی سرمایه گذاران حقیقی بورس زنجان
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی رابطه فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تصویر ذهنی برند بانک ملت در بین اقشار مختلف جامعه
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
تأثیر کسب و کار سبز بر افزایش قیمت سهام ایران خودرو
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
تاثیر بازارگرایی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادرات (مطالعه موردی: شرکت های صادرکننده کالا با کیفیت توزیع کنندگی بالا)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی
بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سنتی در میزان وفاداری رای دهندگان در حوزه بازاریابی سیاسی
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی تاثیراصول برندسازی اسلامی برموفقیت بازاریابی موسسات مالی و اعتباری مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر، استان البرز
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر توسعه اقتصادی صنایع کوچک و متوسط
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان
شناسایی عوامل موثر بر بدگمانی مشتریان به بازاریابی آرمان اجتماعی و بررسی پیامدهای آن بر رفتار مشتریان مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد استان قزوین
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
تاثیر بازاریابی چریکی بر موفقیت صنعت غذایی مطالعه موردی شرکت تولیدی محصولات لبنیاتی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس پژوهش های نوین در علوم و مهندسی
تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات ایران به کشور عمده طرف تجاری مطالعه موردی: چین
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات ایران به کشور منتخب (مطالعه موردی: هند)
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت،اقتصاد و حسابداری
بررسی و ارزیابی رابطه فرهنگ سازمانی و عملکرد مدیران ( مطالعه موردی: مدیران مدارس دوره راهنمایی و متوسطه قمصرکاشان)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی موانع کاربرد بهره وری کارکنان مورد مطالعه:بانک ملی ایران
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
بررسی فرایند بهبود مدیریت در پرداخت تسهیلات مورد مطالعه:بانک ملی ایران
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
بررسی تاثیر خصومت، قوم مداری و هنجار ذهنی مصرف کنندگان ایرانی بر ارزیابی و تمایل به خرید محصولات آمریکایی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
بررسی (شناخت) عوامل موثربر استفاده ازاوراق صکوک بر تامین مالی مبتنی بر صکوک طرح ها و پروژه های شرکت ملی گازایران
سال 1396
ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت،حسابداری و مهندسی صنایع
بررسی پارامترهای اثر گذار در رشد و توسعه فرهنگ مالیاتی در میان پرداخت کنندگان مالیات بر ارزش افزوده در بنگاه های اقتصادی در استان تهران (صنف فرش فروشان)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
تاثیر تولید صادرات محور بر خروج از رکود اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو از دیدگاه مشتری در فضای بازار صنعتی
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی ارتباط بین سطوح مختلف ساختار سرمایه با تصمیم گیری مدیران مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
بررسی و تبیین ارتباط بین ویژگی ها و مشخصه های خاص شرکت و نظرات مدیران ارشد مالی در مورد انتخاب ارزش متعارف برای دارایی های غیرمالی
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
بررسی (شناخت) عوامل موثر بر استفاده از اوراق صکوک بر تامین مالی مبتنی بر صکوک طرح ها و پروژه های شرکت ملی گاز ایران
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه و اولویت بندی آنها
سال 1397
ارائه شده در سمینار توسعه بیمه های زندگی
تاثیر سیاست های توسعه کارآفرینی بین الملل بر قابلیت های بازاریابی صنایع نفت گاز (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان حوزه نفت گاز استان تهران)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی عوامل اصلی تاثیر گذار بر توسعه پایدار صادرات صنعت سیم کابل (مطالعه موردی: صنعت سیم کابل استان زنجان)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز (مطالعه موردی: خودرو های گاز سوز در شهرستان خرمدره)
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
مسایل و مشکلات سازهای شبکه آبیاری و زهکشی میاندوآب و راهکارهای پیشنهادی
سال 1398
ارائه شده در اولین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران
بررسی عوامل ارزش سبز ادراک شده بر رفتارمصرف کننده با نقش متغیر میانجی سبک زندگی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
تاثیر تبلیغات و ترفیعات فروش بر قابلیت های مدیریت و عملکرد برند (مورد مطالعه: برند سایپا)
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی
بررسی تاثیر مهندسی مجدد و برون سپاری بر بهره وری و کسب مزیت رقابتی شرکت
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان بر عملکرد سازمانی با میانجیگری مدیریت زنجیره تامین و نوآوری سازمانی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
بررسی تاثیر مشتری گرایی، مدت رابطه، مشارکت فروشنده و خودکارآمدی بر کیفیت رابطه و قصد ادامه رابطه در فضای B۲B با نقش واسطه ای مشارکت درک شده و تعهد رابطه از دیدگاه کارکنان
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
بررسی تاثیر انواع نوآوری بر رشد کسب و کارها با نقش میانجی اشتراک دانش دراستان قزوین
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
بررسی تاثیر قابلیت های پویا مجهز به فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی قابلیت نوآورانه در استان قزوین
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
اولویت بندی محصولات صنایع غذایی با استفاده از تکنیک WASPAS جهت انتخاب راهبرد های مناسب بازاریابی در مرحله بلوغ
سال 1400
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
تاثیر موسیقی پس زمینه بر رفتار مشتریان فروشگاه رفاه
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
رتبه بندی استراتژی های بازاریابی موثر بر جذب دانش آموزان در مدارس غیردولتی ناحیه۲ قزوین (بر اساس نظرسنجی از مدیران مدارس غیردولتی)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
ارزیابی عوامل موثر بر راهبرد توسعه بازار محصولات صنایع غذایی
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر سرمایه اجتماعی بر چابکی سازمان با نقش میانجی ایجاد مشارکت دانش و رویکرد پیشنگرانه در کسب و کارالکترونیک برای غلبه بر کوو ید ۱۹
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
بررسی ویژگی های افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر شهرت شرکت (برند) و قصدخرید با نقش میانجی اعتماد و تعدیلگری قدرت رابطه (نمونه موردی: مصرف کنندگان موادغذایی برند بیژن در استان البرز)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر سازگاری ادراک شده و آگاهی از کیف پول ارز دیجیتالی ولت بر قصد استفاده از آن بانقش میانجی اعتماد و سودمندی ادراک شده کیف پول ارز دیجیتالی ولت
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر استرس کوید بر عملکرد با نقش تعدیلگر هوش هیجانی
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
بررسی اثر رهبری مراوده ای و تحول گرا بر خر ید سبز با نقش میانجیگری قابلیت نوآوریو ارتباط یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه : شرکتهای دانش بنیان بخش سلامت در پارکفناوری،پردیس تهران)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر بازاریا بی عصبی و مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی کیفیتنوآوری (مورد مطالعه نمایندگی های فروش خدمات بیمه ای در قزوین)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
مدل سازی شبکه ای ANP و پیاده سازی سیستم تولید چابک سبز ناب (مطالعه موردی : شرکت بالین تک) LGAMS
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
بررسی عوامل موثر بر نظرات منفی کاربران در فروشگاه های خرده فروشی آن لاین با درنظر گرفتن نقش میانجی گیری جبران پولی و جبرانی روانی (مورد مطالعه: مشتریان دیجیکالا)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
مطالعه واکنش مشتری به ریاکاری بانک با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر شناخت مشتریشرکت و ارزش ویژه برند
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
اثر روابط استراتژیک بر پرورش خلاقیت کارکنان با توجه به نقش میانجی رهبری تقارن ورفتارهای بازخورد جویانه (مورد مطالعه:کارکنان بانک صادرات)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر گرایش استراتژیک بازاریابی سبز و کسب و کار بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجیعملکرد نوآوری (مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط شهر صنعتی البرز)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده و کیفیت کلی خدمات الکترونیک بر ترجیح برند و قصداستفاده از خدمات در آینده (مورد مطالعه: بیمه گزاران کارگزاری بیمه سروش قزوین)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
بررسی نقش میانجی محافظت از مصرف کننده دیجیتال در رابطه بین پذیرش و استفادهاز سیستم های پرداخت سیار و فراگیری مالی مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن آپ
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر گرایش بازار و انعطاف پذی ری استراتژیک بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی گریشدت رقابت (مورد مطالعه شرکت های شهر صنعت ی لیا)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر بسته بندی ظروف محصولات قابل استفاده مجدد و مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سبزشرکت از طریق نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت (صنایع لبنی)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
بررسی و ارزیابی تاثیر پویایی محیط و نوآوری مدل های کسب و کار بر عملکردبازاریابی با نقش میانجی رفتار های مشترک ایجاد کننده ارزش مشتری(مورد نمونه شرکت های صنعت مواد غذایی و آشامیدنی)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
بررسی تاثیر نوآوری و دانش سازمانی بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجیقابلیت های بازاریابی (مورد مطالعه شرکت های شهر صنعتی البرز)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر اصول حکمرانی خوب بر تعهد سازمانی و عدالت ادراک شده در منابع انسانیسازمان های دولتی ایران (مورد مطالعه معاونت های درمان-بهداشت-غذا و دارودانشگاه علوم پزشکی قزوین)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر عوامل پذیرش تامین مالی زنجیره تامین بر اثربخشی زنجیره تامین در شرکت هایکوچک و متوسط استان قزوین
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر فشار نهادی بر عملکرد عملیاتی با نقش بازار محوری، تعهد مدیریتی، رویه هایزنجیره تامین سبز،مزیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
استفاده سیستم های درون سازمانی بر عملکرد زنجیره تامین با نقش میانجی قابلیت هایمدیریت زنجیره تامین
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر رویه های زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار در شرکتهای کوچک و متوسط
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر انعطاف پذیری بر پاسخگویی با نقش چابکی زنجیره تامین در شرکتهای کوچک ومتوسط
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر ارتباطات شفاف داخلی بر رابطه ی کارمند - سازمان با نقش میانجی استراتژی هایمقابله ای (کنترل و گریز از تغییر) عدم قطعیت در تغییرات سازمانی پاندومی کرونا (موردمطالعه : کارکنان دانشکده علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
طرح تجربی یاآزمایشی -روش طرح عاملی یا سناریو. تاثیر موقعیت های ارائه خدمت وشرایط دریافت کننده خدمت بر رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان قزوین(مورد مطالعه شعبه شهرصنعتی البرز)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
رابطه ی مهندسی مجدد و چابکی سازمان با فرسودگی شغلی با نقش میانجی هوشمعنوی کارکنان هلدینگ فریکو
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود سیستم مدیریت کیفیت در شرکت گلوکوزان
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر سستی و فراموشی سازمانی بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی ظرفیت جذب(مورد مطالعه:شرکت عالیس)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
طرح تجربی یاآزمایشی -روش طرح عاملی یا سناریو. تاثیر رفتارهای شخصیتی دانشجویانهنگام دریافت خدمات آموزش الکترونیکی بر رضایت و خشنودی دانشجویان در دانشگاهجامع علمی کاربردی مرکز خانه کارگر قزوین
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
بررسی عوامل موثر بر چالش های ارتقاء شغلی کارکنان سازمان ملی استاندارد
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
تاثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای نوآورانه کارکنان با توجه به نقش میانجی سرمایهروانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین

مقالات حسین عابدی در ژورنال های داخلی

رابطه بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی در بخش خدمات مسافر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
تاثیر توسعه فرصت های گردشگری بر کاهش بیکاری
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر ارزش ویژه برند مقصد مبتنی بر مشتری مطالعه موردی: گردشگران استان قزوین
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار
بررسی تاثیر محرک های دارایی مشتریان بر قصد وفاداری مشتریان بانک ها با در نظر گرفتن متغیر میانجی احساسات(مورد مطالعه: موسسه اعتباری نور)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهان‎تراز در ایران
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر ارزش ویژه برند مقصد مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: گردشگران استان قزوین)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار
ارائه الگوی بازاریابی استراتژیک در صنعت مبلمان مبتنی بر طرح پژوهش آمیخته اکتشافی
سال 1401
ارائه شده در مجله صنایع چوب و کاغذ ایران
تاثیر تعامل مشتری بر رفتارهای وفاداری نسبت به وب سایت های تجارت اجتماعی (موردمطالعه: مشتریان دیجی کالا)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر حمایت اجتماعی و عوامل جامعه بر رفتارهای وفاداری نسبت به وب سایت های تجارت اجتماعی با نقش میانجی تعامل مشتری (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری
تبیین عوامل موثر بر توسعه بازاریابی سبز در صنعت فروشگاه های زنجیره ای
سال 1401
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی