علی رمضانی | سیویلیکا

علی رمضانی

مشاور مدیریت استراتژیک و سیستم‌های مدیریت کسب و کار

معرفی


مقالات علی رمضانی در کنفرانس های داخلی

تدوین مدل مدیریت، استراتژیک منابع انسانی بر مبنای توانمندسازی منابع انسانی بررسی موردی"شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس"
سال 1386
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
Study and Ranking Effective Consumers Satisfaction Indexes (CSI) as a Pre-requisite of Consumers Relationship Management (CRM) in Banking System via AHP Technique
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی بر افزایش تمایل به کار گروهی در شرکت بیمه ایران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
IDENTIFY AND PRORITIZE MARKETING MIX FROM THE CUSTOMERS PERSPECTIV (4C) ON THE COMPETETINVENESS OF INSURANCE COMPANIES USING MULTI-CRITERIA DECISION MAKING ELECTRE TECHNIQUE (CASE STUDIY: TEHRAN INSURANCE COMPANIES)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
نقش حاکمیت شرکتی بر کارایی سرمایه فکری در سازمانها
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
بررسی تاثیر ارزش درک شده محصولات سبز در مصرف کننده، ارتباط با نام تجاری و وفاداری برند
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
نقش فضای وب در مدیریت موفقیت و شکست فرآیند بازاریابی (Cloud Marketing) شرکتهای خدماتی (مطالعه موردی: شرکتهای نوین خدماتی استارت آپ گردشگری در شهر تهران)
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
تاثیر هوش تجاری (BI) بر عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با محوریت نوآوری، یادگیری شبکه ای، قابلیت ها و ارزش های عملیاتی و استراتژیکی
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
تاثیر تیم هوش تجاری بر ارزش تجاری عملیاتی، ارزش تجاری استراتژیک و مزیت رقابتی با نقش میانجی زیرساخت هوش تجاری، قابلیت های هوش تجاری عملیاتی و استراتژیک و قابلیت های سنجش عملکرد (مطالعه موردی: ساپکو)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران

مقالات علی رمضانی در ژورنال های داخلی

بررسی تاثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
رابطه شیوه های مدیریت منابع انسانی و موفقیت پروژه با متغیر تعدیل گر اخلاق کاری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
امکان ایجاد مزیت رقابتی با بهره گیری از عملکردهای زیست محیطی- اقتصادی و اجتماعی با حمایت مدیران میانی و عالی و اتخاذ استراتژی
سال 1400
ارائه شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه
تدوین مدل برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی بر مبنای فرایند توانمندسازی کارکنان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی