علی علی زاده | سیویلیکا

علی علی زاده

دانشجوی مقطع دکتری مدیریت دولتی

معرفی


مقالات علی علی زاده در کنفرانس های داخلی

بررسی رابطه بین هوش بازاریابی و مدیریت استراتژیک با نقش میانجیگری هوش سازمانی(مطالعه موردی: شعبات بانک سینا در مشهد)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
بازتاب عناصر معنوی فرهنگ عامه در فرامرزنامه
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری