محمد امینی | سیویلیکا

دکتر محمد امینی

دانشیار دانشکده علوم انسانی گروه:علوم تربیتی دانشگاه کاشان

معرفی

استان
اصفهان
شهر
کاشان

سمتهای علمی و اجرایی محمد امینی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه کاشان (عضو هیات علمی)

مقالات محمد امینی در کنفرانس های داخلی

ابعادهای پنهان برنامه درسی و دلالت های آن برای نظام آموزشی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
رابطه یادگیری زایشی ویادگیری معنا دار
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
بررسی چالشها وراهکارهای تربیت دینی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
بررسی دلالت های تربیتی بازسازیگرایی اجتماعی در برنامه درسی
سال 1394
ارائه شده در دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و چابکی سازمان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
شناسایی علل افت تحصیلی در مقطع ابتدایی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
شناسایی علل عدم کارایی ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
اهمیت برنامه درسی تلفیقی در فرایند یادگیری
سال 1396
ارائه شده در پنجمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
نگاهی کلی به برنامه درسی انسان گرایانه
سال 1396
ارائه شده در سومین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
الگوی ساختاری رابطه هویت یابی و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان : بررسی نقش واسطه ای خودتنظیمی ارادی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
سنجش میزان استفاده از بازی های رایانه ای، پیامدها و نقش آن در یادگیری دانش آموزان دختر پایه ششم مدارس ابتدایی شهرستان کاشان در سال تحصیلی 97-1396
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت مدیران ودبیران با اثر بخشی سازمانی آنها در مقطع متوسطه شهرستان آران و بیدگل درسال تحصیلی 94 - 93
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری

مقالات محمد امینی در ژورنال های داخلی

ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته های مهندسی ازدیدگاه دانشجویان مطالعه موردی: دانشگاه کاشان
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
بررسی ابعادپنهان برنامه های درسی دررشته های مهندسی مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی وضعیت هوش اخلاقی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
بررسی سبک ها و شیوه های یادگیری دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
تحلیل نشانه شناسی نظام آموزش و پرورش ایران
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثربخشی دروس معارف اسلامی دردانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
بررسی و ارزیابی نگرش مذهبی دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اخلاق کاربردی
تاملی بر جایگاه و چگونگی توجه به پرورش معنویت در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان و فارسی مقطع ابتدایی از نظر توجه به مهدویت
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات اسلام و روانشناسی
جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی
آسیب شناسی رشد خالقیت دانش آموزان در نظام آموزشی ایران (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسط اول کاشان)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
ارزیابی مقایسه ای کیفیت عناصر برنامه درسی در رشته علوم تربیتی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
ضعف یادگیری و عملکرد تحصیلی دختران دانش آموز مقطع متوسطه؛ واکاوی تجارب دبیران زن
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی فرهنگی زن
ارزیابی کاریزمای اساتید و نقش آن در برنامه‌درسی تجربه‌شده (مورد مطالعه: دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان)
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام
بررسی رفتار اخلاقی دانشجویان با رویکرد توجه به بیم ها و امیدها
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام
بازشناسی جایگاه فراموش شده هوش هیجانی در آموزش عالی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
نقدی بر کتاب برنامه درسی و آموزش هنر در آموزش و پرورش
سال 1396
ارائه شده در پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی
بررسی تطبیقی تفکر انتقادی در دانشگاه کاشان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی
تدین و تعالی معنوی در دانشگاه اسلامی از دیدگاه رهبر انقلاب
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی
تحلیل و ارزیابی هویت ملی و دینی دانشجویان دانشگاه کاشان و علوم پزشکی کاشان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی
ارزیابی میزان مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه کاشان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی
بررسی اثربخشی برنامه درسی تربیت سیاسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش آموزان: مطالعه موردی شهر کاشان
سال 1388
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه دوم؛ چالش های موجود (وارسی تجارب زیسته دبیران)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
ارزیابی مهارتهای فراشناختی دانشجویان در دروس معارف اسلامی، بازاندیشی در کارکردهای نظام آموزش عالی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
بازخوانی رابطه ایدئولوژی و نظام آموزشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد
موانع و چالش های فرهنگ نقد در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی؛ واکاوی تجارب زیسته دانشجویان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه راهبرد فرهنگ
واکاوی دیدگاه ها و عملکرد معلمان در زمینه تکلیف دهی به دانش آموزان در پایه های دوره اول ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
مطالعه پدیدارشناسانه عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیسته دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش