مهدی شامی زنجانی | سیویلیکا

دکتر مهدی شامی زنجانی

دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی مهدی شامی زنجانی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی مهدی شامی زنجانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • هفتمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات مهدی شامی زنجانی در کنفرانس های داخلی

عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان در ایران
سال 1386
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت
عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران
سال 1390
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی
بررسی اکتشافی اطلاعات و خدمات ارائه شده توسط وب سایت های تسهیل گر گردشگری پزشکی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار
طراحی و ارزیابی آنتولوژی دامنه مدیریت دانش پروژه
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
ارائه چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موثربرموفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری دربانکهای تجاری خصوصی ایران
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
شناسایی و اولویت بندی دانش های کلیدی لجستیک در حوزه نفت و گاز
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
بررسی وضعیت کاربرد سازوکارهای مدیریت دانش در مرکز تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملت با استفاده از روش الگوبرداری
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
پیاده سازی حاکمیت دانش در سازمان های پروژه محور: رویکرد عوامل کلیدی موفقیت
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
رتبه بندی اصول راهنمای پیاده سازی سیستم راهنمای خبرگی در سازمان
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
توسعه مدل سازمانهای یادگیرنده پروژه محور
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
ارائه چارچوب مفهومی جامع برای تدوین نقشه دانش سازمانها
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
بررسی تطبیقی مدلهای مدیریت ذینفعان پروژه
سال 1394
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه
ارایه ی چارچوب فناوری ها و ابزارهای عظیم داده کاوی
سال 1396
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
حکمرانی دانش در سازمانهای پروژه محور: مطالعه ای مبتنی بر فراترکیب
سال 1397
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه
شناسایی شاخص های انتخاب سبد پروژه های امنیت اطلاعات و انتخاب آن با رویکرد فازی
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
رهبری دیجیتال و چالشهای پیش رو؛ ضرورت تغییرات بنیادین در شایستگی های رهبران
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
مفهوم سازی محیط کار دیجیتال در سازمان ها
سال 1398
ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی نقش تحول آفرین فناوری زنجیره بلوکی بر بوم مدل کسب و کار بانک های ایران
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

مقالات مهدی شامی زنجانی در ژورنال های داخلی

مولفهها و محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
ارایه چارچوبی مفهومی برای بهره گیری از نرم افزارهای اجتماعی در مدیریت دانش مشتری: ( مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری
بررسی داستان های مسیر شغلی با رویکرد تحلیل روایت (ساختاری و محتوایی)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی
نگاه یکپارچه به یادگیری در سازمان های پروژه محور
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهره گیری از سیستم های اطلاعات کسب و کار
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
الگوی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری تجربۀ دیجیتال کارکنان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
An Integrated Knowledge Management Framework for Sustainable Supply Chain Using a System Dynamics Model for POGC
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه بررسی تجارت نفت
ارائه چارچوب شناسایی منافع مد‌یریت د‌انش د‌ر سازمان با استفاد‌ه از روش فراترکیب
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
ارائه چارچوب وظایف مدیر ارشد دیجیتال به عنوان حکمران تحول دیجیتال در سازمان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
ارائه چارچوبی برای تبیین شایستگی های رهبران دیجیتال با روش فراترکیب
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
ارائه چارچوبی برای تبیین شایستگی های رهبران دیجیتال با روش فراترکیب
سال 1400
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام مند مبانی نظری
سال 1399
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه ی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری
سال 1398
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمان های ایرانی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی
معنی گریزی در کاربست فناوری های داده در سازمان های بخش عمومی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
تاثیر بازی وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
مدیریت تجربه مشتری؛ حوزه ها و روندهای پژوهش
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های تجاری خصوصی ایران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
طراحی چارچوبی برای تعیین روش شناسی های مناسب تحقیق در عملیات به منظور معماری سازی سیستم
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
Presenting a Framework for Conceptualizing Knowledge Management Office
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Comparative study of PhD programs of information technology management at the world top rank universities
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
The Role of Knowledge Management in E-Business Strategy
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Proposing a Conceptual Framework to Utilize Storytelling Mechanism into Project Management Life Cycle
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Presenting a Conceptual Framework for Identifying the Typology of Customer Knowledge: A Case Study
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
(مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه های سیستم اطلاعاتی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
شناسایی عوامل موثر بر همکاری بانک ها و فین تک ها با استفاده از مرور نظام مند ادبیات علمی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
Designing a Conceptual Framework for Digital Employee Experience
سال 1400
ارائه شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت
رابطه فرایندهای مدیریت دانش و هوش کارکنان در سازمان های حوزه فناوری اطلاعات
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات کتابداری و علم اطلاعات
ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان ها
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام مند مبانی نظری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
توسعه مدل نظری سازمان های یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندسازهای مدیریت دانش در بانک پاسارگاد با استفاده از سیستم استنتاج فازی
سال 1391
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی