هاشم عزیزی قرامحمدی | سیویلیکا

هاشم عزیزی قرامحمدی

معرفی


مقالات هاشم عزیزی قرامحمدی در کنفرانس های داخلی

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط عمومی و نگرش به بازاریابی رابطه مند بر وفاداری به نام تجاری با نقش میانجی تعامل با مشتری و اعتماد به نام تجاری در بانک خاورمیانه
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی ظرفیت بازاریابی و مدیریت برند در شرکت بیمه ایران
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
ارزیابی نقش انگیزه الکترونیک تجارت الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات درآگاهی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
عزیزی قرامحمدی، هاشم ، تاثیر گرایش به کارآفرینی و آموزش سازمانی بر رضایتمندی مصرف کننده با نقش میانجی قابلیت بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین در شرکت جنرال استیل ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال 1402
عزیزی قرامحمدی، هاشم ، تاثیر نگرش به بازار داخلی و تلاشهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت با نقش میانجی خدمات عمومی و ماندگار در شرکت کاله ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال 1402