کامران شیوندی چلیچه | سیویلیکا

دکتر کامران شیوندی چلیچه

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی کامران شیوندی چلیچه در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • دانشگاه علامه طباطبائی (عضو هیات علمی)

مقالات کامران شیوندی چلیچه در کنفرانس های داخلی

آسیب هاو چالش های نظام آموزشی ایران از دیدگاه معلمان
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی
سیر تحول تربیت معلم درنظام تعلیم وتربیت ایران و طرح گوشه هایی ازکاستی ها ومشکلات
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی
تاثیر یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
آسیب ها و چالش های نظام آموزشی ایران از دیدگاه معلمان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
اثربخشی خود دلگرم سازی بر انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه بین مثبت اندیشی و اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه میزان عمل به باورهای دینی مادران با راهبردهای خودکنترلی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
نقش آموزش فلسفه در هویت یابی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
تدوین مدل مفهومی هویت حرفه ای هنرجویان رشته های گروه مواد و فراوری
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آسیب شناسی فضای مجازی و خانواده؛ تهدیدها و چالش ها
سال 1399
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
مقایسه الگوهای مختلف طراحی آموزشی در یادگیری کتب علوم دبستان در منطقه 3 کرج
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
رابطه بین تایید پذیری و سازگاری با انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش اموزان دبستانی منطقه ۲ آموزش و پرورش تهران
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
نقش میانجی شایستگی اجتماعی در ارتباط بین کمال گرایی ناسازگارانه و خودناتوان سازی تحصیلی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
رابطه کمال گرایی ناسازگارانه و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان نوجوان
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه درسی با شاخص های مبانی فلسفی تربیت اسلامی
سال 1398
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها)
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه ی ششم ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر انتقادی لیپمن
سال 1398
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها)
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره ابتدایی از نظر مولفه های فرهنگی
سال 1398
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها)
طراحی الگوی برنامه درسی مهارت خوانداری دانش‎آموزان کم شنوای تلفیقی دوره ابتدایی
سال 1398
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها)
تحلیل محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم دوره ی ابتدایی از نظر مقوله ها
سال 1398
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش،کارآفرینی،توسعه (فرصت ها، چالش ها، راهکارها)

مقالات کامران شیوندی چلیچه در ژورنال های داخلی

ارایه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روانشناختی با میانجی عزتنفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
پیش بینی فرسودگی شغلی بر مبنای تعارض زناشویی و خودمتمایزسازی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزش تکلیف،درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
بررسی وارزیابی رابطه بین راهبردهای رهبری مثبت گرا با سرمایه های روانشناختی معلمان مدارس ابتدایی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تدوین مدل پیامدهای روان شناختی اضطراب ناشی از ایپدمی کروناویروس و بررسی نقش میانجی‎گری سلامت معنوی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
شناسایی تهدیدها و فرصت‎های موجود و پیش رو در رویارویی با گسترش پاندمی کروناویروس با تاکید بر سلامت روان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
اثربخشی آموزش روان شناسی مثبت نگر و تاثیر آن بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی بانوان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پرستاری ، مامایی و پیراپزشکی
بررسی ویژگی‎های روان‎سنجی پرسشنامه حس عاملیت در آموزش مجازی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس نظریه خرد وبستر (توانمندسازی فردی در رویارویی با بحران کروناویروس)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
تبیین مدل اضطراب کرونا بر اساس تنیدگی والدینی، امید به آینده و رفتارهای وسواسی با میانجی گری ترس از مرگ
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه خانواده پژوهی
طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید ۱۹ با نقش میانجی گری خودشفقت‎ورزی در پرستاران بیمارستان های پذیرش‎کننده بیماران کرونایی در شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
تدوین بسته آموزشی توانمندسازی روانی - اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر کاهش پرخاشگری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تدوین مدل علی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی‎ گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه‎ گیری کرونا ویروس
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
رابطه کیفیت خواب و کیفیت زندگی با خردمندی و تحریف شناختی بین فردی دانشجویان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی و علوم رفتاری ایران
مقایسه ی ویژگی های روانشناختی دانش‎آموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانش‎آموزان معمولی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
تدوین مدل رابطه علی مدیریت هدفمند کلاس مجازی با هویت علمی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی فردی و اخلاق تحصیلی دانشجویان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید ۱۹
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
چالش های ارتباطی ناشی از همه گیری کووید-۱۹ با احساس تنهایی و هیجان های منفی با میانجی گری ویژگی بخشش
سال 1401
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
طراحی بسته آموزشی شادکامی اسلامی و امکان سنجی آن بر ابعاد تاب آوری روانی زوجین با تعارض زناشویی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات اسلام و روانشناسی
اعتباریابی مدل برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
تبیین مدل تاب آوری بر اساس هدفمندی زندگی و کیفیت روابط با میانجی گری سلامت معنوی در مواجهه با شرایط فشار روانی ناشی از کووید-۱۹
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
اثربخشی آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر خودتنظیمی هیجانی کودکان با اختلال اضطراب
سال 1401
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
بررسی اثربخشی آموزش خردورزی بر یادگیری خودراهبر دانشجویان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
تحلیل محتوای هوش معنوی در کتاب فارسی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی مبتنی بر هوش موفق
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
ارتباط اجتماعی خردمندانه؛ بازتعریف مفهوم ارتباط در فرهنگ ایرانی مبتنی بر شاهنامه فردوسی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
تدوین مدل پیامدهای روانی و اجتماعی اضطراب ناشی از پاندمی کووید۱۹
سال 1402
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
اثربخشی آموزش قبل از ازدواج مبتنی بر عوامل خطرساز با رویکرد شناختی رفتاری بر تاب آوری و کیفیت زندگی زوجین نامزد
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
اثربخشی آموزش خردورزی بر هوش معنوی و مولفه های آن در دانشجویان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی