قاسم زارعی | سیویلیکا

دکتر قاسم زارعی

استاد تمام دانشگاه محقق اردبیلی

معرفی

استان
اردبیل
شهر
اردبیل

سمتهای علمی و اجرایی قاسم زارعی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه علمی مدیریت علوم دریایی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی قاسم زارعی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه محقق اردبیلی (عضو هیات علمی)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (رئیس کنفرانس)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات قاسم زارعی در کنفرانس های داخلی

بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بررسی اثر کیفیت ادراکشده برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بررسی اثر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در کشاورزی، محیط زیست و گردشگری
بررسی تاثیر اشتغال بر توسعه پایدار گردشگری عشایری نمونه موردی: تیره هیبت لو، عشایر قشقایی استان فارس
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار
بررسی میزان ظرفیت پذیرش اجتماعی در گردشگری عشایر نمونه موردی: تیره هیبت لو، عشایر قشقایی استان فارس
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار
رابطه ابعاد کیفیت خدمات آنلاین با رضایت مصرف کننده
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار
نقش کیفیت خدمات آنلاین بر رفتار خرید اینترنتی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار
نقش معافیت مالیاتی در توسعه کسب و کار، اشتغال زایی مولد، توسعه صادرات کالاهای تولیدی و افزایش سطح ارزش افزوده اقتصادی مناطق آزاد
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
نقش معافیت مالیاتی در توسعه کسب و کار، اشتغال زایی مولد، توسعه صادرات کالاهای تولیدی و افزایش سطح ارزش افزوده اقتصادی مناطق آزاد
سال 1396
ارائه شده در همایش بین المللی جامع حسابداری ایران
بررسی میزان رضایتمندی ساکنان از برج های مسکونی محدوده موردمطالعه:شهر اردبیل
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران
سنجش میزان رضایتمندی ساکنان از خانه های ویلایی(مطالعه موردی: شهر اردبیل)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران
نقش دموکراسی در کیفیت زیست محیطی
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
بررسی تاثیرحکمرانی خوب بر عملکرد زیست محیطی
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
تحلیل نقش کیفیت شاخص های دموکراسی بر حکمرانی خوب
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
مفهوم استراتژی از دیرباز تا استراتژی باز
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
شناسایی و استخراج عوامل استراتژی باز با استفاده از تحلیل تم
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
بررسی تاثیر تعامل، اطلاع رسانی و عادت بر قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
بررسی تاثیر انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه و ارتباط ادراک شده بر قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
بررسی تاثیر اخلاق حرفه ای مدیران بر رفتارهای ضدشهروندی سازمان
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
بررسی تاثیر رهبری اقتدارگرا بر خلاقیت با نقش واسطه ایی ترس (مطالعه موردی : شرکت گاز اردبیل)
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
بررسی نقش دانش زیست محیطی بر قصد رفتاری و استفاده از لوازم خانگی با مصرف پایدار آب
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
بررسی تاثیر ترس بر خلاقیت با نقش واسطه ایی سکوت دفاعی (مطالعه موردی : شرکت گاز اردبیل)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
بررسی تاثیر سکوت دفاعی بر خلاقیت با نقش واسطه ایی ترس (مطالعه موردی : شرکت گاز اردبیل)
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بررسی تأثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر مزیت رقابتی در کسب و کارهای اینترنتی
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی نقش مدیریت در چشم انداز ۱۴۰۴
شناسایی نظام های پرداخت در بانکداری الکترونیک مبتنی بر رویکرد آینده پژوهی، (مطالعه موردی: بانک ملی استان اردبیل)
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر وفاداری مشتریان در کسب و کارهای اینترنتی
سال 1399
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
واسطه گری کیفیت بوروکراسی در تاثیر دولت الکترونیک بر کارآمدی ادارات در سازمانهای اقتصادی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
رابطه بین دولت الکترونیک و کارآمدی ادارات و سازمانهای دولتی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
بررسی تاثیرات هوش مصنوعی در تحولات فناوری های بازاریابی دیجیتال
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی نقش بازاریابی در زمان واقعی بر افزایش درگیری با برند با استفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر ویژگی های بسته بندی بر کیفیت ادراک شده برند در صنایع غذایی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
تاثیر سطوح جهت گیری استراتژیک بر موفقیت نوآوری درشرکت های دانش بنیان
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
تاثیر دوسوتوانی عملیاتی بر موفقیت نوآوری درشرکت های دانش بنیان
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
نگرش مصرف کنندگان نسبت به برندهای لوکس درفضای مجازی
سال 1400
ارائه شده در دومین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا
بررسی فرصت ها وچالش های بازاریابی هوش مصنوعی در توسعه فناوری های بازاریابی دیجیتال
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
نقش عوامل فنی و بصری نامناسب و بسایت بر تضعیف برندهای لوکس
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری
بررسی نقش کیفیت اطلاعات آنلاین در رسانه های اجتماعی بر اعتماد مصرف کنندهدر راستای ترویج مصرف محصولات مد پایدار
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری
نقش فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر تضعیف برندهای لوکس
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری
بررسی تاثیرات مثبت و منفی فضای مجازی بر برندهای لوکس
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی اهمیت مدیریت سبز در توسعه مدل های میدانی فروش در منطقه ۲ تهران با استفاده از رویکرد تحلیل توصیفی- پیمایشی
سال 1401
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دایمی
مدیریت هوشمند ترافیکی آزاد راه ها در بستر اینترنت اجتماعی وسایل نقل یه با الگوریتمSVM و شبکه پتری رنگی
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
بررسی تاثیر ادراک مشتری از استراتژی های عاطفی فروشنده بر وفاداری مشتری
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر انگیزههای مشتری بر وفاداری مشتری
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مقالات قاسم زارعی در ژورنال های داخلی

ارائه استراتژی منابع انسانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تمرکز بر استراتژی های جذب و حفظ مربیان و بازیکنان و اولویت بندی آن بر اساس دیدگاه هواداران
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت منابع انسانی در ورزش
مقایسه روشهای شبکه عصبی فازی با شبکه عصبی موجک فازی در پیش بینی قیمت سهام بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه راهبرد مدیریت مالی
تحلیل همبستگی همه جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محور مقصد گردشگری سرعین
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
تاثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه ای تجربه به یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه گردشگری شهری
نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه راهبردهای مدیریت در نظام سلامت
بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
شناسایی عوامل مرتبط با افزایش مدت اقامت گردشگران تندرستی در سرعین
سال 1398
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
بررسی تطبیقی میزان رضایتمندی از دو الگوی خانه‌های ویلایی و مجتمع‌های مسکونی برج (مطالعه موردی: منطقه2 شهر اردبیل)
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه معماری و شهرسازی ایران
شناسایی و اولویت بندی مولفه های تاثیرگذار در کیفیت بانکداری اینترنتی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سیاست نامه علم و فناوری
فرار مشتریان محلی: شناسایی عوامل اساسی موثر بر ترجیح مراکز درمانی سایر شهرستان ها توسط بیماران بومی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان
ضدبازاریابی استفاده غیرضروری از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان
شناسایی عوامل موثر بر توسعه صادرات تجهیزات پزشکی با استفاده از رویکرد تئوری داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان
رابطه بین کیفیت افشاء اطلاعات و تامین مالی خارجی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: نقش تعدیلگر رشد شرکت و ساختار مالکیت
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت مالی
بررسی تاثیر ویژگی های بسته بندی و کیفیت ادراک شده برند بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان با نقش تعدیل گر نوع مشتری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علوم و فنون بسته بندی
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رای دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رای گیری در شهرستان تهران)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های راهبردی سیاست
نقش شخصیت تلویزیونی مصرف کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه پژوهی: شهر اردبیل)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تاثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه شرکت های تعاونی روستایی با استفاده از رویکرد ترکیبی در شهرستان سراب
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های روستایی
Philosophical and Epistemological Foundations of Contextualism in Postmodern Urban design and architecture
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های فلسفی
ارائه مدلی برای هوشمندسازی کسب وکارها (موردمطالعه: صنعت بیمه)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دانش سازمانی
شناسایی عوامل مرتبط گردشگری سلامت در همه گیری کووید ۱۹
سال 1401
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
تاثیر سبک های رهبری نوظهور بر عملکرد نیروی فروش، با نقش واسطه ای رضایت و اعتماد به مدیر فروش
سال 1401
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مدل ساختاری تاثیرپذیری عملکرد شرکت های صادرات محصولات کشاورزی از منابع مالی، اطلاعاتی و رابطه ای و نقش مسئولیت اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد کشاورزی
نقش عناصرآمیخته بازاریابی صورتی در تصمیم خرید لوازم آرایشی زنان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی فرهنگی زن
ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
برازش مدل ساختاری ترجیح مصرف کننده برند گوشی های هوشمند از طریق مولفه های ظاهری محصول با میانجی گری شخصیت برند
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت استاندارد و کیفیت
تاثیر ارزشهای فرهنگی بر کیفیت ادراک شده خدمات گردشگری سلامت (مطالعه موردی: شهر سرعین)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه جغرافیا و توسعه
شناسایی چالش های اساسی برندسازی محصولات کشاورزی
سال 1402
ارائه شده در مطالعات کارآفرینی و توسعه پایدار کشاورزی
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و رفتار طرفدار محیط زیست برند بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان با نقش میانجی ارزش ویژه برند
سال 1402
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
شناسایی عوامل اساسی موثر بر فرهنگ سازی فری سایکلینگ از طریق شبکه های اجتماعی در ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علوم و تکنولوژی محیط زیست
بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف کننده
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر کارآفرینی فناورانه با نقش میانجی هوش کسب و کار در گروه قطعات خودرو عظام
سال 1402
ارائه شده در مجله پژوهش های کارآفرینی
الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه گردشگری شهری
طراحی مدل ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تاکید بر شاخص های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت های صنعتی
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تعیین سطح کارایی و بخش بندی شعب بانک سپه
سال 1400
ارائه شده در مجله اقتصاد و بانکداری اسلامی
مدل سازی و شبیه سازی عوامل موثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
خوشه بندی کاربرد فناوری های دیجیتال صنعت ۰/۴ در شبکه توزیع مواد غذایی کشاورزی: یک مطالعه کتاب سنجی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت های دانش بنیان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
ارزیابی ظرفیت های بوم شناختی در ارتقاء برند بازار شهر تبریز
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های بوم شناسی شهری