امیر قمرانی | سیویلیکا

دکتر امیر قمرانی

دانشیار گروه روانشناسی و آموزش کودکان با نیازهای خاص- دانشگاه اصفهان

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی امیر قمرانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه اصفهان (عضو هیات علمی)

مقالات امیر قمرانی در کنفرانس های داخلی

مقایسه ی صفات تاریک شخصیت در دانشجویان دختر و پسر دانشکده علوم پزشکی اصفهان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی رابطه بین صفات تاریک شخصیت و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
رابطه سبک های دلبستگی و باور وسواسی با واسطه گری مهارت تنظیم هیجان
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
تأثیر روان نمایشگری به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی دانش آموزان نابینای پسر
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
رابطه بین خودشی انگاری و افسردگی دانش آموزان دختر 12 - 15 سال اصفهان
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
معرفی مدل ایجاد و گسترش هیجانات مثبت فردریکسون و کاربرد آن
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
تاثیر آموزش حل مسأله بر حافظه شنیداری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
مقایسه میزان شکفتگی در دانشجویان دختر و پسر دانشکده علوم پزشکی
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش و درمان در روانشناسی بالینی
زبان مدیریت والدین و رابطه ی آن با عملکرد اجرایی کودکان
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
رابطه بین تحمل پریشانی و احساس گرفتاری در مادران دارای فرزند کم توان ذهنی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران
رابطه بین خود شی انگاری و رضایت از تصویر بدن در دانش آموزان دختر 12 - 15 شهر اصفهان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران
رابطه بین فقدان لذت جویی و تحمل پریشانی در مادران دارای فرزند کم توان ذهنی
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی مقایسه ای احساس تنهایی درکاربران وغیر کاربران بازیهای رایانه ای
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
بررسی مقایسه ای تحمل پریشانی درکاربران و غیر کاربران بازیهای رایانه ای
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
بررسی مقایسه ای نوستالژی درکاربران وغیرکاربران بازی های رایانه ای
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
نقش روان نمایشگری در کاهش نشانه های بیش فعالی- تکانشگری و نقص توجه کودکان ADHD
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی
بررسی سوگیری توجه در دختران با اختلال نقص توجه و بیش فعالی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در روانشناسی و علوم تربیتی
رابطه بین فقدان لذت جویی و احساس گرفتاری در مادران دارایفرزند کم توان ذهنی
سال 1394
ارائه شده در اولین کنگره ملی توانمندسازی جامعه در حوزه علوم اجتماعی روانشناسی و علوم تربیتی
بررسی رابطه احساس گرفتاری، دشواری های تنظیم هیجان و فقدان لذت جویی مادران با مشکلات رفتاری و ترس های مرضی کودکان پیش دبستانی دختر شهر اصفهان
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنگره بین المللی جامع روانشناسی ایران
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سلامت روان مادران کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنگره بین المللی جامع روانشناسی ایران
بررسی مقایسه ای سبک های هویت در کاربران وغیر کاربران بازی های رایانه ای
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی
معرفی مدل چشم انداز زمانی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و سبک زندگی
معرفی مدل هیجان ابراز شده و کاربرد آن درمداخلات روان شناختی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و سبک زندگی
معرفی و کاربرد روش شش کلاه تفکر در آموزش کودکان با نیازهای خاص
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس سراسری پژوهش های نوین در روانشناسی و علوم اجتماعی
ویژگی های روانسنجی آزمون تجدیدنظر شده مهارت های دیداری-حرکتی (TVMS-R)
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
بررسی و مقایسه سبک اسناد نوجوانان دختر نابینا و بینا
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
رابطه تمایزیافتگی و راهبردهای مقابله ای در مادران کودکان اتیسم
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
بررسی رابطه بین سن وقوع نابینایی با میزان افسردگی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
بررسی اثر آموزش سبک زندگی خانوادگی امام حسین (ع) بر کیفیت زندگی زوجین شهراصفهان
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش ملی سبک زندگی و خانواده پایدار
بررسی رابطه علایم بیش فعالی و شخصیت تاریک در مردان با صمیمیت جنسی در همسران
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی
مقایسه ی بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان دختر و پسر معلول جسمی-حرکتی
سال 1395
ارائه شده در نخستین همایش جامع بین المللی روانشناسی ، علوم تربیتی و علوم اجتماعی
مقایسه ی خودناتوان سازی در دانش آموزان دختر و پسر معلول جسمی- حرکتی
سال 1395
ارائه شده در نخستین همایش جامع بین المللی روانشناسی ، علوم تربیتی و علوم اجتماعی
ارتباطات اجتماعی در خانواده های دارای فرزند معلول ذهنی
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
معرفی نظریه جهت گیری هدف پیشرفت و کاربرد آن در آموزش و یادگیری
سال 1395
ارائه شده در کنگره ملی توانمندسازی جامعه در حوزه مشاوره، خانواده و تعلیم و تربیت اسلامی
بررسی سرمایه ی روانشناختی بر اساس ارزش های اسلامی درمیزان موفقیت
سال 1396
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
تاثیر مداخلات به نگام تعامل والد کودک بر رشد مهارت های زبان دریافتی کودکان آسیب دیده شنوایی زیر چهار سال شهر اصفهان: پژوهش مورد منفرد
سال 1397
ارائه شده در همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص
تاثیر نقاشی درمانی بر اختلالات درونی سازی شده ی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
سال 1397
ارائه شده در همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص
بررسی مقایسه ای حال و هوای خانواده در والدین با و بدون فرزند ناشنوا
سال 1397
ارائه شده در همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیازهای خاص
بررسی رابطه ی بین ویژگی های دموگرافیک و اضطراب صفت در کودکان پیش دبستانی
سال 1397
ارائه شده در اولین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره ملی آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان
تاثیر مداخلات بهنگام تعامل والد -کودک بر رشد مهارتهای زبان دریافتی کودکان آسیب دیده شنوایی زیر چهار سال شهر اصفهان: پژوهش مورد منفرد
سال 1397
ارائه شده در شانزدهمین همایش گفتاردرمانی ایران
تبیین بعد ارتباطی کیفیت زندگی در سبک زندگی امام حسین (ع)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در اخلاق وتربیت،مناسبات دین و روانشناسی
فراتحلیل اثرتوانبخشی شناختی مبتنی بر بازی های رایانه ای بر اختلال نقص توجه-بیش فعالی (1384-1397)
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
مقایسه احساس گرفتاری و بی حوصلگی مادران دارای فرزند با و بدون اختلال طیف اوتیسم
سال 1398
ارائه شده در همایش خانواده، اختلال اتیسم و چالش های همراه
مقایسه تفکر آینده نگر در کودکان اختلال طیف اوتیسم و عادی
سال 1398
ارائه شده در همایش خانواده، اختلال اتیسم و چالش های همراه
معرفی نرم افزار خود ساخته در بررسی مقایسه ای اثر درمان اصلاح سوگیری توجه با دارو درمانی بر ترس مرضی در کودکان 8 تا 12 ساله مبتلا به اضطراب صفت - حالت
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی نوآوری های اخیر در روانشناسی،کاربردها و توانمندسازی با محوریت رواندرمانی
قهوه می نوشم، پس هستم: کاوشی در تجارب زیسته مصرف کنندگان قهوه
سال 1398
ارائه شده در همایش ملی شکلات،قهوه و شیرین کننده های طبیعی
نابهنجاری های حسی: چالش یا سکوی پرتاب در آموزش به کودکان دارای اختلال طیف اتیسم (مطالعه موردی و بر اساس 22 سال تجربه)
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کودکان استثنایی از منظر روانشناسی تربیتی، علوم شناختی و آسیب شناختی
تاثیر آموزش خوش بینی بر شادکامی کودکان عادی و نارساخوان
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنگره ایرانی روانشناسی مثبت
اثربخشی برنامه ی فرزندپروری مثبت برعناصرترسیمی کودکان با اختلال هیجانی و رفتاری
سال 1399
ارائه شده در هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی رابطه شخصیت تاریک در مادران با همدلی در فرزندان آن ها
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مطالعات اجتماعی و تربیتی در جهان اسلام
تاثیر نقاشی درمانی بر اختلالات برونی سازی شده دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
اثر بخشی درمان مبتنی بر والدگری ذهن آگاهانه بر حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه و رابطه والد- کودک در کودکان بیش فعال
سال 1400
ارائه شده در هفتمین دوره همایش ملی پژوهش در علوم اجتماعی و روانشناسی ایران
بررسی رابطه سبک های فرزندپروری با سبک فرزندپروری از منظر امام علی (ع)
سال 1400
ارائه شده در پنجمین کنگره بین المللی علوم روان و آموزش
بررسی رابطه بین اصالت شخصیت با بهداشت روان و پرخاشگری در بین دانش آموزان دختر دبیرستانی(دوره دوم)
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش ملی روان درمانی ایران
اول کارم، بعد ریه ام: کاوشی در سبک زندگی کارگران صنعتی در پیشگیری از بیماری های تنفسی
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی فرآورده های طبیعی موثر بر عفونت های تنفسی
کشف مولفه های اجتماعی کردن هیجانات و ارائه الگوی والدگری بر مبنای آن: یک مطالعه کیفی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و سلامت روانی اجتماعی
رفتار بهداشتی در دوران پاندمی کرونا: نقش سیستم مغزی-رفتاری و منبع کنترل سلامت
سال 1400
ارائه شده در چهاردهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور
شناسایی مولفه های اصلاح و تغییر رفتار بر اساس نامه ۳۱ نهج البلاغه
سال 1401
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته علوم انسانی و اسلامی ایران
نوآوری در تحلیل رفتار متقابل کلید بهبود روابط بین فردی (NTA)
سال 1401
ارائه شده در هفتمین کنفرانس علمی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
اهداف، اصول و مولفه های تربیت معنوی براساس آموزه های امام علی(ع)
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع)
واکاوی راهکارهای عملی تربیت (اصلاح و تغییر رفتار) بر اساس کتاب نهج البلاغه
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع)
واکاوی مفهوم و مولفه های شخصیت اصیل از منظر امام علی در حکمت های نهج البلاغه
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی (ع)
بدرفتاری با کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش ملی زیستن با کیفیت از منظر روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی
مقایسه حافظه فعال در دانش اموزان با اختلال یادگیری خاص و اختلال نقص توجه/بیش فعالی
سال 1402
ارائه شده در دومین همایش بین المللی کودکان استثنایی رویکردهای نوین در روانشناسی،آموزش و توانبخشی کودکان استثنایی
واکاوی عوامل آموزشی موثر بر تغییر رفتار دانش آموزان کم توان هوشی: پژوهشی پدیدارشناسانه
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
مقایسه تطبیقی اصول مشاوره از منظر امیرالمومنین و نظریه های روان شناختی
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
مروری بر نظریه فعال سازی رابطه پدر-کودک و کاربرد آن در کاهش اختلالات درونی شده
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
مدرسه و دانش آموز در عصر فناوری: ویژگیهایدانش آموزان نسل آلفا
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
تاثیر آموزش مدیریت زمان بر علائم دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه- بیش فعالی
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه

مقالات امیر قمرانی در ژورنال های داخلی

Efficacy of the Social Information Processing Model in Predicting Behavioral Disorders
سال 1396
ارائه شده در علوم اعصاب کاسپین
بررسی تحولی تئوری ذهن در کودکان عقب مانده ذهنی خفیف و کودکان عادی ۷ تا ۹ ساله
سال 1384
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
تدوین بسته والدگری اجتماعی شدن هیجانات و ارزیابی اثربخشی آن بر احساس کفایت در مادران دانش آموزان با مشکلات رفتاری درونی شده
سال 1401
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
تدوین بسته هنردرمانی بیانگر بر پایه الگوی ماندالا در جهت کاهش احساس تنهایی
سال 1401
ارائه شده در مبانی نظری هنرهای تجسمی
تاثیر روش مداخله ای تحریک دهلیزی در بهبود مهارت های حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر با اختلال هماهنگی رشدی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
واکاوی عوامل تسهیل گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش آموزان تیزهوش
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی
کشف ادراک کودکان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی از نیکوکاری
سال 1403
ارائه شده در پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه