فیروزه پورقاسمی | سیویلیکا

فیروزه پورقاسمی

معرفی


مقالات فیروزه پورقاسمی در کنفرانس های داخلی

ارتباط بین مفهوم از خود و سبک مصرف معتقدان از طریق اثر تعدیل گر تبلیغات اثربخش در صنعت مد و پوشاک زنان
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
عوامل موثر بر بعد محتوائی ارزیابی اثربخشی تبلیغات فرهنگی روی وب (مورد مطالعه بنرهای روی وب سایت)
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
ارتباط بین مفهوم از خود و سبک مصرف موفقان از طریق اثر تعدیل گر تبلیغات اثر بخش در صنعت مد وپوشاک زنان
سال 1399
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
ارائه الگوئی به منظورارزیابی اثربخشی بعداقناعی تبلیغات فرهنگی روی وب (موردمطالعه بنرهای روی وب سایت)
سال 1399
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعلیم وتربیت مجازی وچالش های عصرحاضر
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
فناوری اطلاعات وارتباطات درتعلیم وتربیت
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
تعلیم و تربیت شاداب و با نشاط و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت
بررسی و تحلیل تاثیر شیوه تدریس ایفای نقش در یادگیری درس ادبیات فارسی مقطع ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
برنامه درسی پنهان و نوآوری و خلاقیت در یادگیری
سال 1401
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزشی
برنامه درسی پنهان و نوآوری و خلاقیت در یادگیری
سال 1401
ارائه شده در نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی
برنامه درسی پنهان و نوآوری و خلاقیت در یادگیری
سال 1401
ارائه شده در نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی
برنامه درسی پنهان و نوآوری و خلاقیت در یادگیری
سال 1401
ارائه شده در نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی

مقالات فیروزه پورقاسمی در ژورنال های داخلی

ارزیابی اثربخشی تبلیغات فرهنگی روی وب(موردمطالعه: بنرهای روی وب سایت)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش