وحیده علی پور | سیویلیکا

دکتر وحیده علی پور

دانشیار دانشگاه زنجان

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی وحیده علی پور در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه زنجان (عضو هیات علمی)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات وحیده علی پور در کنفرانس های داخلی

بررسی و الویت بندی عوامل فرهنگی موثر در به اشتراک گذاری دانش در کارخانه سیمان کردستان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
عوامل موثر بر سرمایهگذاری شرکتهای کوچک و متوسط SMEs ، در منطقه آزاد تجاری ارس
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
توسعه مدیریت بازاریابی در صنعت توریسم ایران
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
بررسی نظری کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
ارزیابی برنذ و اثر گذاری اى بر وفاداری و رضایت مشتریان
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
توانمند سازی نیروی انسانی درراستای بهبود سازمانی
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
رابطه سرمایه اجتماعی وسبک زندگی با نظم وامنیت
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی سبک زندگی،نظم و امنیت
بررسی ارتباط میان سرمایه اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی دربین دانشجویان دانشگاه زنجان
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی سبک زندگی،نظم و امنیت
اخلاق کسب و کار در تجارت الکترونیک
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی اثر تصمیم احساسی کشور مبدأ و پیوندهای مرتبط با برند و قصد خرید
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تاثیر رضایت شغلی و سرمایه فکری بر بهره وری حسابداران شرکت هایSME
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی کاربرد صورت های مالی شرکت ها در اعطای تسهیلات توسط بانک
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه هوشمعنوی و خلقدانش در پژوهشکده سامانههای فضانوردی دانشگاه صنعتی شریف
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
تاثیرات امیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند و ادراکات مصرف کننده
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر آمیخته ترفیع تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش( بر ارزش ویژه برند )مورد مطالعه : شرکتهای تعاونی کشمش استان قزوین
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت
تاثیر تسهیم دانش بر تبدیل سازمانی به سازمان یادگیرنده (مورد مطالعاتی: اداره گاز شهر زنجان)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر فرهنگ کار بر بهره وری نیروی انسانی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی : شرکت گاز استان زنجان )
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر مولفه های سرمایه اجتماعی اسلامی بر تعهد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش زنجان با تاکید بر نقش میانجی اعتماد
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
آسیب شناسی عدم استقبال از خدمات سامانه های پرداختی از قبیل تلفن همراه و ثابت در حوزه ی مخابرات استان زنجان
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت مخابرات استان زنجان
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در مخابرات استان زنجان
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت ارباب رجوع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
رویکردها و مدل های توانمندسازی کارکنان
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
ارزیابی نقش عناصر آمیخته بازاریابی در صنعت گردشگری
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت،کارآفرینی و مهارت های ارتباطی
بررسی شکاف کیفیت خدمات درمانی خریداری شده از پزشکان استان زنجان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیرگذاری محیط فروشگاه های زنجیرهای بر رفتار خرید (مورد مطالعه: فروشگاه های رفاه، جانبو و افق کوروش)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
تاثیر مدیریت هویت برند بر پیامدهای رفتاری کارکنان(مورد مطالعه: شرکت شیرین عسل)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
بررسی مقایسه ای تاثیر استراتژی کسب و کار بر اثربخشی عملیات بانکی با نقش میانجی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه محور
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
تدثیر سرمایه انسانی و مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری سازمانی
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری

مقالات وحیده علی پور در ژورنال های داخلی

The relationship Between Intellectual and IT Based Structural Capital with Financial Performance (A Case Study)
سال 1394
ارائه شده در مجله بین المللی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
مؤلفه‌های معنایی حاکی از پیوند ابعاد سرمایۀ فکری و عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت دولتی ایران
تاثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی عوامل موثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه داران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی و تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی رابطه‎ی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی در بین بانک‎های دولتی و خصوصی استان زنجان
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی وضعیت ارتقای کیفیت خدمات تشخیصی مراکز درمانی در شرایط پاندمی کرونا با استفاده از مدل پاراسورامان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اطلاع رسانی پزشکی نوین
بررسی تاثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
عوامل موثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیره توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی