مدرس دانشگاه و پژوهشگر
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "A Collaboration-Mediated Exploration of Nonnative L2 Teachers’ Cognition of Language Teaching Methodology", Edith Cowan University, (2017), Vol 42, No 6: 81-99
- "TEACHERS’ BELIEFS ABOUT CLASSROOM LANGUAGE ASSESSMENT: COLLABORATIVE DISCUSSION AS A MEDIATIONAL SPACE", Teflin Journal, (2024), Vol 35, No 1: 123-142
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- Iranian EFL Teachers’ Cognition of Corrective Feedback as an Element of Classroom Management: A Qualitative Study منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای نوین در مطالعات زبان انگلیسی (1403)
- Establishing and Maintaining Rapport with Learners for Classroom Management: A Qualitative Inquiry into Iranian EFL Teachers’ Cognition منتشر شده در مجله آموزش و یادگیری زبان انگلیسی (1402)
سوابق استادی
- استاد مدعو دانشگاه تهران(1402-تاکنون )
- استاد مدعو دانشگاه علوم پزشکی ایران(1398-تاکنون )
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه تهران1397-1402
- کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه علامه طباطبائی1391-1393
- کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه علامه طباطبائی1387-1390