حسن سلمانی | سیویلیکا

حسن سلمانی

کارشناسی ارشد

معرفی

عضو هیات علمی و علاقه مند به حوزه روانشناسی تربیتی

استان
اصفهان
شهر
اصفهان
آدرس
خیابان پروین اعتصامی-خیابان سپیده کاشانی-کوچه 67(رسالت)-پلاک 9-ط.3

علاقه مندی ها

آموزش زبان انگلیسی
روانشناسی مثبت گرا

مقالات بین المللی حسن سلمانی

A Comparative Study of the Effects of Semantic Mapping and Interactive Word Walls on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Achievement

مقالات حسن سلمانی در کنفرانس های داخلی

Iranian EFL Teachers’ and Students’ Perceptions on Motivational Strategies
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
چگونه توانستم شیوه های یاددهی یادگیری وماندگارسازی واژگان درس زبان انگلیسی سال اول دبیرستان را بهبودبخشم؟
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
تاثیرشیوه های بهره ورانه ی یاددهی-یادگیری وماندگارسازی واژگان درس زبان انگلیسی سال دوم دبیرستان برواژه آموزی فراگیران کم درآمد
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی
تاثیرشیوه های یاددهی یادگیری - بر پایه ی دو نظریه ی هوش های چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدتر واژگان
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
تاثیرشیوه های یاددهی یادگیری واژگان بر پایه ی دو نظریه ی هوشهای چند گانه و -آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدترآنها
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
تاثیرشیوه های یاددهی-یادگیری واژگان بر پایه ی دو نظریه ی هوشهای چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدترآنها
سال 1395
ارائه شده در کنگره بین المللی زبان و ادبیات
A Comparative Study of the Effects of Semantic Mapping and Interactive Word Walls on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Achievement
سال 1399
ارائه شده در سومین همایش ملی دانش آموزش محتوا در آموزش زبان انگلیسی
هم سنجی تاثیر بهره گیری از تدبیریادیار شعر دبیر-ساخت ، با فراگیری سنتی ، بر یادسپاری و یادیاری خرده مهارتها ی زبان یازدهم
سال 1401
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش

مقالات حسن سلمانی در ژورنال های داخلی

Salmani K, Hassan & Mansoura Jaafari, ۱۳۹۵, The Role of Motivational Strategies in an Iranian EFL Senior High School Learning Context, کنگره بین المللی زبان و ادبیات, تربت حیدریه, دانشگاه تربیت حیدریه, https://www.civilica.com/Paper-LPMCONF01-LPMCONF01_0758.html
سال 1395
سلمانی کردآبادی, حسن و منصوره جعفری، ۱۳۹۵، تاثیرشیوه های یاددهی-یادگیری واژگان بر پایه ی دو نظریه ی هوشهای چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدترآنها، کنگره بین المللی زبان و ادبیات، تربت حیدریه، دانشگاه تربیت حیدریه، https://www.civilica.com/Paper-LPMCONF01-LPMCONF01_0757.html
سال 1395

سوابق استادی حسن سلمانی

مربی
1398