سعید جلالیان | سیویلیکا

دکتر سعید جلالیان

دانش آموخته دکترا مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و علاقه مند به حوزه تجارت، مدیریت و حسابداری


مقالات سعید جلالیان در کنفرانس های داخلی

بررسی تاثیر مشخصه های محیطی فروشگاه، بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری

مقالات سعید جلالیان در ژورنال های داخلی

Integrity and Subjective Norms as Non-price Determinants of Intention to Purchase Counterfeit Goods
سال 1392
ارائه شده در مجله بین المللی کسب و کار و بازاریابی
بررسی تاثیر ارتقا استاداردهای اخلاقی و بهبود هنجارهای ذهنی در کاهش تمایل به خرید مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابه اصل
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
ارزیابی تاثیر قیمت مرجع بیرونی بر فرآیند خریداران با مقایسه کسبوکارهای آنلاین و آفلاین
سال 1399
ارائه شده در دانشنامه تحول دیجیتال
تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر قیمت گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم گیری خریدار در مراکز تجاری
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی عوامل موثر بر فرایند و میزان تحقق اهداف نمایشگاه های تجاری از دید غرفه داران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تاثیر عوامل فردی و درون فروشگاهی بر رفتار خریداران در فروشگاه های زنجیره ای
سال 1400
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی

تالیفات سعید جلالیان

بازداریابی(نشر بازرگانی)
1398 - فارسی

سوابق استادی سعید جلالیان

مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
1392 - 1397

جوایز و افتخارات سعید جلالیان

رتبه دوم در استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزونی
1391

سوابق حضور سعید جلالیان در دوره ها و کارگاههای تخصصی

مدیریت علوم داده و داده کاوی - موسسه توسعه
(1400)