حامد حیدری | سیویلیکا

دکتر حامد حیدری

استادیار گروه مدیریت فناوری اطلاعات مؤسسه آموزش عالی مهر البرز

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی حامد حیدری در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • دانشنامه تحول دیجیتال (سردبیر)

سمتهای علمی و اجرایی حامد حیدری در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه مهرالبرز (عضو هیات علمی)

مقالات حامد حیدری در کنفرانس های داخلی

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش افراد نسبت به پیامکهای تبلیغاتی تلفن همراهمطالعه موردی منطقه 3 تهران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در سیستم الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتریان و ارائه چارچوبی برای فاکتورهای مؤثر بر آنمطالعه موردی سایتهای تخفیف گروهی در ایران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداریمطالعه موردی: شعب بانک سامان در شیراز
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
ارائه چارچوبی برای نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه - مطالعه موردی منطقه 3 تهران
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان-مطالعه موردی شرکت بیمه
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و اینترنتی مطالعه موردی:بانک سامان
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
مقایسه ای در روش های مکاشفه ای تشخیص بدافزار
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
تبیین نقش دانش سرمایه های انسانی در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار: مطالعه موردی شرکت بیمه ملت
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
بررسی شاخص های اخلاق کسب وکار در صنعت پوشاک ایران
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
ارزیابی آمادگی بانک های ایران در به کارگیری داده های بزرگ
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی
طراحی معماری امنیت و تبیین چالش های اینترنت اشیاء
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس کسب و کار الکترونیکی در بستر دگردیسی دیجیتال
طراحی چارچوب ارزیابی آمادگی مؤسسات مالی مبتنی بر ابر در ایران
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس کسب و کار الکترونیکی در بستر دگردیسی دیجیتال
تاثیر فناوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانش آموزان با تحلیل SWOT
سال 1399
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی
تاثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیکی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مقالات حامد حیدری در ژورنال های داخلی

مطالعه تاثیر تغییر پارادایم های فلسفی بر مدیریت دانش
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
الگوی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
مدل سازی روابط هوش هیجانی فروشنده با وفاداری مشتری از راه میانجی گرهای عملکرد فروشنده و رفتار هم آفرینی ارزش مشتری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
شناسایی و اعتبارسنجی پیشایندها و پیامدهای پذیرش زنجیره ی بلوکی در بازارهای مالی ایران با رویکرد فازی
سال 1399
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
پیشرانهای موثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی پیشرانهای موثر بر قصد مشارکت کاربران در کسبوکارهای پلتفرمی
سال 1399
ارائه شده در دانشنامه تحول دیجیتال
توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی
سال 1394
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین