حسن غریبی | سیویلیکا

حسن غریبی

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی تهران

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه دانشگاه علامه طباطبائی و علاقه مند به حوزه تجارت، مدیریت و حسابداری


علاقه مندی ها

مدیریت بازرگانی
بازارهای مالی
ارز دیجیتال
مدیریت بازاریابی
بورس
تجارت

مقالات بین المللی حسن غریبی

Effect of organizational intelligence on political behaviors in the organization(Studied case: Parsian Bank)

مقالات حسن غریبی در کنفرانس های داخلی

عوامل موفقیت مدیریت دانش درسازمان های دولتی
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
نگرش استراتژیک در سازمان و ارتباط آن با مدیریت بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
نقش فرهنگ سازمانی در ایجاد رضایت شغلی و سلامت سازمانی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
شناسایی انگیزه های درونی موثر بر رفتار خرید آنی مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و کارشناسان بانک بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بانک های شهرستان ارومیه
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
تاثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر رفتار شهروند سازمانی با نقش واسطه ای توانمندی فردی (مورد مطالعه: بانک اقتصادنوین)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی تازه های مدیریت حسابداری و اقتصاد
تاثیر هوش سازمانی بر رفتارهای سیاسی در سازمان(مورد مطالعه بانک پارسیان)
سال 1399
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
مروری بر چارچوب و محرک های درونی و بیرونی رفتار خرید آنی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
تاثیر بازاریابی گیمیفیکیشن بر رفتار مشتریان با نقش میانجی گری شیفتگی به برند(مورد مطالعه: آسان پرداخت پرشین)
سال 1401
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
تاثیر استراتژی بازاریابی بر استراتژی فروش در صنعت کاشی و سرامیک ایران (مورد مطالعه:شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران(
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر توانمندسازی کارکنان و عملکرد سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات؛ دولت الکترونیک و شهر هوشمند
تاثیر هویت برند بر انگیزش کارکنان با نقش واسطه ای تعهد سازمانی (مورد مطالعه : بانک سپه )
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
اهمیت و نقش کوچینگ (مربی گری ) در سازمان و شرکت های امروزی
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر ویژگی های محیط خرید بر نیات رفتاری مشتریان با نقش واسطه ای لذت جویی از خرید و ارزش (ادراک شده) از خرید، کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21، تهران دانشگاه علامه طباطبایی؛ آذر 1395.
سال 1395
رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393.
سال 1393
اهمیت هوش اخلاقی و مسئولیت اجتماعی مدیران، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393.
سال 1393
اصول اخلاقی در فناوری اطلاعات و نقش آن در سازمان، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393.
سال 1393
استراتژی بازاریابی بین الملل و عوامل تعیین کننده آن، همایش بین المللی منطقه آزاد انزلی1393.
سال 1393

مقالات حسن غریبی در ژورنال های داخلی

تاثیر بازاریابی نوآورانه بر وفاداری به برند با نقش واسطه ای رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان برند اپل)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
تاثیر بازاریابی الکترونیکی، ریسک ادراک شده و ارزش ادراک شده مشتری از خرید اینترنتی بر گرایش به خرید آنلاین(مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
بررسی عوامل موثر بر افزایش تمایل رفتاری و قصد خرید مشتریان از کسب و کارهای موبایلی در شرایط کرونا با استفاده از فناوری UTAUT
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر ریسک ادراک شده و اعتماد مشتری به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر محرک های بیرونی بر رفتار خرید آنی با نقش میانجیگری محرک های درونی (مورد سنجی: فروشگاه های شهروند شهر تهران)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
تاثیر تصویر برند و قدرت برند بر تمایل خرید مشتریان از فروشگاههای اینترنتی
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر نگرش به برند و ترجیح برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
تاثیر شخصیت برند و عشق به برند بر رفتار مشتری و قصد خرید مشتری؛ مورد مطالعه: کارگزاری کاریزما
سال 1402
ارائه شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه
رابطه بین مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی با نقش میانجی گری چابکی سازمانی در بین پرستاران بیمارستان ها
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه منابع و سرمایه انسانی
تاثیر رفتار شهروند سازمانی بر رضایت مشتری با نقش میانجی گری رضایت شغلی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک سرمایه)
سال 1402
ارائه شده در کاوش های نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری
تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر رضایت مشتری و وفاداری مشتری به برند(مورد مطالعه: هتل اسپیناس)؛ نشریه علمی پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، بهار 1397، صفحات212-225.
سال 1397
تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان(مورد مطالعه بانک پارسیان) . مجله پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (سال دوم) ؛ شماره 5؛ بهار 1396 صص114-123.
سال 1396
رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری: نقش میانجی گری رضایت شغلی، نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا/سال سیزدهم/شماره 38/بهار 1393.
سال 1393

تالیفات حسن غریبی

فرهنگ یادگیری سازمانی(موسسه فرهنگی انتشاراتی آفتاب گیتی)
1397 - فارسی

تحصیلات حسن غریبی

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
1391 - 1393