پریسا نظامی | سیویلیکا

پریسا نظامی

دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران

معرفی

فارغ التحصیل

استان
خراسان رضوی
شهر
مشهد

مقالات بین المللی پریسا نظامی

Nezami. P , Farahani. H A. (2013). "Survey the Effective Factors on Customers' Mind Image from Internet Banking Services (Case study: Mellat Bank)". Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 7(6): 578-581, 2013
Nezami. P, "The Reviewing the Impact of Marketing Mix on Brand Equity (Case Study: ETKA Stores)". Journal of Novel Applied Sciences, 2013-2-10/517-521
Mahmoudi Maymand, M. Ahmadinejad, M. Nezami, P.(2012). “Sensory Brand: Studying Relationship between 5 Senses and Brand Value at World’s 100 Top Companies “.Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 6(8): 337-343, 2012

مقالات پریسا نظامی در کنفرانس های داخلی

Sensory Brands at World’s 100 Top InterBrand
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
برندینگ حسی و مروری برنقش حواس درایجادارتباطات حسی برند
سال 1395
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت
ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی
توسعه ارتباطات و تاثیر رسانه های جمعی بر امنیت ملی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی

مقالات پریسا نظامی در ژورنال های داخلی

شهرت رسانه ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت های خبری پیام رسان های اجتماعی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه رسانه
ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری با رویکرد داده بنیاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین

تالیفات پریسا نظامی

برند حسی(انتشارات دانش گستر/تهران)
1392 - فارسی

تحصیلات پریسا نظامی

دکتری تخصصی مدیریت رسانه
1394 - 1399
کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
1387 - 1391
کارشناسی آمار
1382 - 1386
از

سوابق شغلی پریسا نظامی

تدریس دانشگاهی استاد مدعو
1392 - 1398

جوایز و افتخارات پریسا نظامی

مقاله برگزیده در همایش دانشجویی بانک ملت
1391