معرفی
فارغ التحصیل
استان
خراسان رضوی
شهر
مشهد
مقالات بین المللی پریسا نظامی
Nezami. P , Farahani. H A. (2013). "Survey the Effective Factors on Customers' Mind Image from Internet Banking Services (Case study: Mellat Bank)". Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 7(6): 578-581, 2013
Nezami. P, "The Reviewing the Impact of Marketing Mix on Brand Equity (Case Study: ETKA Stores)". Journal of Novel Applied Sciences, 2013-2-10/517-521
Mahmoudi Maymand, M. Ahmadinejad, M. Nezami, P.(2012). “Sensory Brand: Studying Relationship between 5 Senses and Brand Value at World’s 100 Top Companies “.Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 6(8): 337-343, 2012
مقالات پریسا نظامی در کنفرانس های داخلی
Sensory Brands at World’s 100 Top InterBrand
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
برندینگ حسی و مروری برنقش حواس درایجادارتباطات حسی برند
سال 1395
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت
ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی
توسعه ارتباطات و تاثیر رسانه های جمعی بر امنیت ملی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
مقالات پریسا نظامی در ژورنال های داخلی
شهرت رسانه ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت های خبری پیام رسان های اجتماعی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه رسانه
ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری با رویکرد داده بنیاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
تالیفات پریسا نظامی
برند حسی(انتشارات دانش گستر/تهران)
1392 - فارسی
تحصیلات پریسا نظامی
سوابق شغلی پریسا نظامی
تدریس دانشگاهی استاد مدعو
1392 - 1398
جوایز و افتخارات پریسا نظامی
مقاله برگزیده در همایش دانشجویی بانک ملت
1391