راحله جلال نیا | سیویلیکا

راحله جلال نیا

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه دانشگاه پیام نور واحد تهران غرب و علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
تهران
شهر
شهریار

عضویت راحله جلال نیا در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو پیوسته انجمن تجارت الکترونیک ایران
  • عضو پیوسته انجمن بازاریابی ایران

مقالات راحله جلال نیا در کنفرانس های داخلی

جلال نیا، راحله. (1400). بررسی تاثیر بازیپردازی مبتنی بر مدل پذیرش فناوری بر قصد خرید مشتریان از فروشگاه های اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)، سومین همایش تدبیر علوم مدیریتی، تربیتی، اجتماعی و روانشناسی، مشهد، https://civilica.com/doc/1226105
سال 1400

مقالات راحله جلال نیا در ژورنال های داخلی

جلال نیا، راحله و حامدی، ارکیده. (1403). طراحی و اعتبارسنجی مدل ارتباطات بلندمدت خریدار-فروشنده در مناطق آزاد تجاری. تحقیقات بازاریابی نوین. doi: 10.22108/nmrj.2024.140248.3011
سال 1403
جلال نیا، راحله. (1402). ارائه مدل ارزشیابی آموزش مجازی در آموزش عالی در زمان همه گیری کرونا با رویکرد ساختاری - تفسیری. نشریه پژوهش های تربیتی https://erj.khu.ac.ir/browse.php?a_id=1246&sid=1&slc_lang=fa&ftxt=0
سال 1402
جلال نیا، راحله و عیدی، فاطمه. (1398). مدل سازی بازی پردازی در فروشگاه های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری. مدیریت بازرگانی، 11(3)، 699-716. doi: 10.22059/jibm.2018.260453.3106
سال 1398

تالیفات راحله جلال نیا

حداقل مربعات جزئی(نارون دانش/تهران)
1402 - فارسی
بازاریابی دیجیتال(میعاد اندیشه/تهران)
1402 - فارسی
پدیدارشناسی(نارون دانش/تهران)
1401 - فارسی
تاثیر بازی‌پردازی بر قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی بامیلو)(دانشگاه پیام نور تهران غرب)
1397 - فارسی

تحصیلات راحله جلال نیا

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
1395 - 1397

سوابق شغلی راحله جلال نیا

سابقه کار دانشگاهی تحلیلگر آماری
1397 - تاکنون

سوابق حضور راحله جلال نیا در دوره ها و کارگاههای تخصصی

مقاله نویسی - مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره نیک نهاد/ تهران
(1399)