سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تاثیر بازاریابی شبکه ای بر سطح فروش شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی (1398)
- بررسی تاثیر بازاریابی شبکه ای بر رضایت مشتریان شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع (1397)
- شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: بانک کشاورزی ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)