نرگس رحیمیان | سیویلیکا

نرگس رحیمیان

معرفی


مقالات بین المللی نرگس رحیمیان

Investigating and Prioritizing the Factors Affecting on levels of Learning Technology in the Enterprise (Empirical Evidence of Isfahan Enterprises)
Determining the Role of Inefficiency on Elasticity of Output Supply and Input Demand: A Case Study of Irrigated Wheat in 27 provinces of Iran

مقالات نرگس رحیمیان در کنفرانس های داخلی

شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و کارشناسان بانک بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بانک های شهرستان ارومیه
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
تاثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر رفتار شهروند سازمانی با نقش واسطه ای توانمندی فردی (مورد مطالعه: بانک اقتصادنوین)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی تازه های مدیریت حسابداری و اقتصاد
تکنیک های قیمت گذاری در بازاریابی اینترنتی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه

مقالات نرگس رحیمیان در ژورنال های داخلی

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتری در خریدهای اینترنتی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در کشور ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر سطوح یادگیری فناوری در سطح بنگاه شاهد تجربی شرکت های استان اصفهان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی

تالیفات نرگس رحیمیان

کمپین های بازاریابی دیجیتال(ادیبان روز)
1401 - فارسی
بازاریابی برای نسل Z(ادیبان روز)
1400 - فارسی