انتشار مقالات چهارمین همایش ملی روانشناسی و علوم رفتاری دانشگاه پیام نور

یکشنبه، 9 آذر، 1399
انتشار مقالات چهارمین همایش ملی روانشناسی و علوم رفتاری دانشگاه پیام نور
مقالات چهارمین همایش ملی روانشناسی و علوم رفتاری دانشگاه پیام نور در تاریخ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد.این رویداد توسط دانشگاه پیام نور واحد رشت و دانشگاه پيام نور استان گيلان- مركز رشت در شهر رشت برگزار شده است.در این رویداد 205 مقاله شامل 1091 صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
  • - روانشناسی
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از چهارمین همایش ملی روانشناسی دانشگاه پیام نور به صورت زیر می باشد:

1. نقش شبکه های اجتماعی در روابط خانوادگی (مورد مطالعه: جوانان ۲۵ تا ۴۰ ساله تالش)


2. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر مشکلات رفتاری کودکان دارای مشکل شب ادراری


3. نقش سلامت ران جامعه بر شکل گیری توسعه پایدار شهری


4. مقایسه ارزشمندی زندگی و خود تنظیمی روابط در زنان متقاضی وغیر متقاضی طلاق


5. تحلیل محتوای کتاب قرآن پنجم ابتدایی براساس مولفه های مهارت های زندگی


6. پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس ذهن آگاهی به واسطه استرس در دانشجویان


7. رابطه سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی با رضایت زناشویی زنان شاغل


8. اثربخشی درمان ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب کرونا و حل تعارضات زناشویی زوجین تهرانی در دوران همه گیری بیماری کووید -19


9. وضعیت سلامت روان کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان بندر انزلی در پاندمی ویروس کرونا


10. اثربخشی آموزش برنامه مثبت اندیشی بر سلامت روان دانش آموزان


11. مقایسه عملکرد تحصیلی، خودپنداره و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان با وبدون آموزش چرتکه


12. رهبری در کودکان: نقش ابعاد سرشت و منش والدین و عزت نفس کودکان


13. واکاوی مشاوره ای خودارضایی دختران و توانمندسازی تربیتی مادران از منظرالگوی تربیت جنسی خانواده محور مبتنی بر رشد


14. استرس، ترس از خودارضایی منفی و حمایت اجتماعی در افراد مبتلا به بیماری های پوست و افراد سالم


15. پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس مهارت های فراشناختی دانش آموزان


16. اثربخشی بکارگیری راهبردهای فراشناختی در بهبود اختلال نوشتن دانش اموزان دوره ابتدایی


17. تأثیر آموزش شناختی ـ رفتاری مثبت نگر بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان


18. تأثیر آموزش شناختی ـ رفتاری مثبت نگر بر شایستگی اخلاقی دانش آموزان


19. سازگاری تحصیلی و خود تعیین گری دانش آموزان تیزهوش برحسب جنسیت


20. رابطه ساده و چندگانه مثبت اندیشی و خودکارآمدی با سازگاری تحصیلی


21. اثربخشی آموزش به کارگیری نقشه ذهنی بر انگیزش تحصیلی دانش اموزان


22. مقایسه انعطاف پذیری شناختی، ناگویی خلقی و عاطفه مثبت ـ منفی در افراد مبتلا به فشار خون و افراد سالم


23. اثربخشی روان درمانی مثبت نگر بر اضطراب مرگ و احساس تنهایی سالمندان


24. اثربخشی آموزش مثبت اندیشی و تاب آوری بر اشتیاق کاری، تعهد سازمانی و شادکامی مدیران


25. رابطه باورهای مذهبی و عزت نفس با احساس گناه در دانش اموزان


26. تجارب روان شناختی نوجوانان دارای افت شنوائی عمیق بعد از کاشت حلزون: مطالعه کیفی


27. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد براضطراب مرگ و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به مالتیپیل اسکلروزیس


28. رابطه بهزیستی روان شناختی، ویژگی های پنج گانه شخصیت و سبک های مقابله با خلاقیت هیجانی دانشجویان


29. رابطه نیازهای بنیادین و خود نظم دهی تحصیلی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان


30. اثربخشی درمان مبتنی بر چشم انداز زمان بر سلامت روان و کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان


31. نقش واسطه ای سرمایه فکری در رابطه بین سلامت روان و هوش هیجانی


32. نقش د عامل فراتشخیصی: همجوشی شناختی و ذهن آگاهی در اختلال استرس پس از ضربه


33. رابطه انواع سبک های دلبستگی و واکنش افراد به ویروس کرونا


34. فراتحلیل تفاوت های جنسیتی خودکارآمدی در جامعه ایرانی


35. آسیب ها و موانع تأثیرگذار بر افزایش سن ازدواج و راهبردهای رفع آنها (با تأکید بر نگاه دینی)


36. اثربخشی آموزش شناخعتی رفتاری گروهی بر استرس، پرخاشگری و خودکنترلی بازیکنان فوتبال


37. مقایسه طرح واره های ناسازگار اولیه و اضطراب اجتماعی در زنان متقاضی جراحی زیبایی و زنان غیر متقاضی


38. مقایسه تاب آوری وادراک تصویر بدن در زنان متقاضی و غیر متقاضی جراحی زیبایی


39. تأثیراموزش مثبت اندیشی بر رابطه دانش آموزان دختر با مادر


40. تأثیر مدیریت دانش بر رضایتمندی مشتریان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان گیلان)


41. نقش باورهای مذهبی در سلامت روانی افراد با مشاغل مختلف در استان اردبیل


42. نقش صفات تاریک شخصیت و الگوهای ارتباطی در پیش بینی سوء مصرف مواد در نوجوانان


43. طراحی الگوی عصب روان شناختی خلاق سازی ذهن در کودکان دارای اختلال یادگیری حساب نارسا


44. رابطه انگیزه شغلی و رضایت شغلی با توجه به نقش واسطه ای مسئولیت اجتماعی در کارکنان تأمین اجتماعی شهر شیراز


45. مقایسه عملکرد حافظه کاذب در میان مصرف کنندگان مواد تریاک، کراک و ترامادول


46. اثربخشی آموزش برنامه ریزی عصبی ـ کلامی بر ارتقاء خودکارآمدی دانشجویان مضطرب


47. اثربخشی آموزش برنامه ریزی عصبی ـ کلامی بر انعطاف پذیری شناختی دانشجویان مضطرب


48. رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مترجمی زبان انگلیسی


49. ارتباط نیازهای روان شناختی اساسی، حمایت اجتماعی و کانون کنترل سلامت با بهزیستی ذهنی سالمندان


50. اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کنترل خشم در بیماران مبتلا به عروق کرونر قلب


51. اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر مدیریت استرس در بیماران مبتلا به عروق کرونر قلب


52. کرونا و اضطراب اجتماعی


53. رابطه احساس انسجام و افسردگی در بیماران مصروع


54. مقایسه هدف گزینی در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن


55. رابطه ویژگی های شخصیتی و کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی


56. مقایسه اختلال های عاطفی ـ رفتاری وعملکرد تحصیلی کودکان طلاق و عادی


57. رابطه مهرورزی والدین، سرشت و منش ورضایتمندی از زندگی با گرایش به سوء مصرف مواد در دانش آموزان


58. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تأخیر در به خواب رفتن در افراد وابسته به مت آمفتامین


59. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت ذهنی خواب در افراد وابسته به مت آمفتامین


60. ارتباط الگوهای سرشت و منش با علایم نگرانی در دانشجویان


61. رابطه ویژگی های شخصیت و هوش هیجانی با خلاقیت در پزشکان و روان شناسان موفق


62. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری مادران دارای فرزند مبتلا به نقص توجه /بیش فعالی


63. مقایسه استرس شغلی، هیجان های مثبت ومنفی و فرسودگی شغلی در پرستاران بخش اورژانس و داخلی


64. رابطه همبستگی خانواده با همدلی عاطفی در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو


65. نقش واسطه ای افسردگی در رابطه خودشفقتی و سازگاری زناشویی


66. پیش بینی استرس، افسردگی و اضطراب براساس جو مدرسه در دانش اموزان


67. رابطه اضطراب و احساس حقارت باقدرت تصمیم گیری در نوجوانان


68. پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس سبک های شناختی و سبک های هویت دانش آموزان


69. مدل معادلات ساختاری تبیین اختلال شخصیت وابسته براساس روابط موضوعی و مکانیسم های دفاعی


70. رابطه انواع کمال گرایی و اضطراب کرونا با سلامت اجتماعی


71. رابطه سبک های هویت و پذیرش اجتماعی دردانشجویان


72. رابطه هویت تحصیلی و پذیرش اجتماعی در دانشجویان


73. بازسرایی روایت تجربیات یک معلم از دانش آموزان ناسازگار


74. رابطه مهارت های ذهن آگاهی وانعطاف پذیری شناختی با حرمت خود


75. نقش سبک های دلبستگی و خودتمایزیافتگی در خود افشایی زناشویی زوجین متقاضی طلاق


76. پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی براساس ابعاد کمال گرایی، باورهای معرفت شناختی و هوش هیجانی در دانش اموزان


77. پیش بینی رفتار جامعه پسند براساس ویژگی های شخصیتی، روش های جایگاه طلبی اجتماعی و سبک های دینداری


78. رابطه باورهای دینی و تعهد سازمانی با تدریس اثربخش معلمان


79. اثربخشی درمان شناختی رفتاری براختلالات کنش جنسی زنان (مطالعه موردی: مراکز مشاوره اصفهان)


80. اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنوع طلبی جنسی زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان


81. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی، سرسختی روان شناختی و خودکارآمدی زنان بدسرپرست


82. اثربخشی اموزش مهارت های زندگی برتعامل با همسالان درکودکان دارای اختلال یادگیری خاص


83. اثربخشی آموزش گروهی مصون سازی در برابر استرس بر فشار خون و اضطراب زنان مبتلا به فشار خون بالا


84. پیش بینی اضطراب کرونا براساس ابعاد کمال گرایی


85. بررسی تطبیقی نظم جویی شناختی هیجان و مشکلات بین شخصی در مادران کودکان با و بدون اختلال یادگیری


86. نقش تمرین های منظم یوگا در ارتقاء مولفه های شخصیت، سطوح سازگاری و خوش بینی


87. بررسی تطبیقی دلسوزی برای زندگی دیگران، انعطاف پذیری شناختی و خوش بینی در افراد مجرم و غیر مجرم


88. مروری بر نقش فرزندپروری کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (بررسی نظام مند)


89. اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری براسترس، اضطراب و کارآمدی دانش آموزان دبیرستانی دارای اضطراب امتحان


90. ارتباط جهت گیری مذهبی با سرسختی روان شناختی در دانشجویان


91. مقایسه حمایت خانواده، مهارت های مقابله ای و حل مسأله در افراد مبتلا به سو مصرف مواد و افراد بهنجار


92. رابطه ادراک فرداز تعارض والدین با افسردگی دانش آموزان


93. پیش بینی رضایت زناشویی براساس ذهن آگاهی، باورهای ارتباطی وتنظیم هیجان در دبیران


94. نقش کمال گرایی در اضطراب امتحان دانشجویان


95. نقش سازگاری اجتماعی در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان


96. اثربخشی آموزش برنامه مدیریت والدین بر رفتارهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه همراه با بیش فعالی


97. نقش واسطه ای ارزیابی شناختی استرس در رابطه مهارت خودآگاهی و سبک های حل مسأله در دانشجویان


98. پیش بینی گرایش به سوء مصرف مواد براساس سبک های دلبستگی در دانشجویان


99. رابطه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی باخود توان سازی


100. بررسی مشکلات روان شناختی ،محدودیت توانایی و آثار روانی با کیفیت زندگی در افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس


101. رابطه بهزیستی روانی با سبک های حل مسأله


102. رابطه سبک های حل مسأله جوانان با معنای زندگی والدین


103. مروری بر اثربخشی مداخلات مبتنی بر معنویت بر پاسخ ایمنی بدن (بررسی نظام مند)


104. رابطه تفکر انتقادی با بهداشت روانی دانشجویان


105. رابطه مرد سالاری و استقلال طلبی همسران با ساختار قدرت خانواده در دانشجویان


106. نقش مسئولیت پذیری و هوش معنوی در پیش بینی رضایت زناشویی زوجین


107. اثربخشی اموزش خوش بینی بر پیشرفت تحصیلی و افسردگی فرزندان طلاق


108. نقش تنظیم شناختی هیجان بر عملکرد ورزشی ورزشکاران حرفه ای


109. رابطۀ شعر با جنبه های مختلف روان کودک و نوجوان


110. رابطه مهارت های ارتباطی واهن آگاهی باعملکرد شغلی معلمان


111. تحلیل محتوای رفتارها و نگرش های زیست محیطی در کتب مطالعات اجتماعی چهارم تا ششم دبستان


112. عوامل موثر بر نگرش و رفتارهای زیست محیطی کودکان


113. اثربخش آموزش مهارت های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی سالمندان مبتلا به دیابت


114. بررسی تطبیقی پنج عامل بزرگ شخصیت در طلاب و دانشجویان


115. آشتفگی زناشویی: نقش پیش بین خودشیفتگی زوجین


116. پیش بینی آشفتگی زناشویی براساس حساسیت به طرد زوجین


117. مقایسه اختلال شخصیتی مادران دارای فرزند با بدون اختلال های رفتاری


118. نقش مولفه های شناختی و غیر شناختی در رابطه معنای زندگی و پوچی از منظر علامه جعفری


119. واکاوی معناداری زندگی در پرتوی نظریه حیات معقول علامه جعفری


120. ارزیابی توسعه فرهنگی شهرستان های استان خراسان رضوی با استفاده از تکنیک TOPSIS


121. تأثیر کاربرد بازی های آموزشی الکترونیکی بر انگیزش و عملکرد درس ریاضی دانش آموزان


122. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر میزان تاب آوری و خودکنترلی زنان متأهل


123. پیش بینی اضطراب امتحان براساس طرحواره های ناسازگار اولیه به واسطه کمال گرایی منفی


124. اثربخشی مداخله مثبت نگر بر افزایش کیفیت خواب و شکفتگی زنان یائسه


125. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد براحساس انسجام بیماران مصروع


126. مقایسه احساس خوددوست داری، خودپنداره وخودآگاهی دردانشجویان با و بدون سابقه جراحی زیبایی


127. تأثیر آموزش رباتیک بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان: پژوهش مروری


128. رابطه کمال گرایی با سلامت روان در دانشجویان


129. تعهد شغلی در تجربه شاغلین با بیش از ده سال سابقه کار


130. خودفریبی و آثار آن در محیط کار: پژوهش کیفی پدیدارشناسی


131. جایگاه قاتلین زنجیره ای از دیدگاه روان شناسی جنایی


132. تبیین عملکرد از روان شناسی بالینی تا جامعه شناسی درکمک به ارتقای یکدیگر


133. رابطه شادکامی با هوش هیجانی و عزت نفس دردانش آموزان


134. تأثیر عوامل استرس زا و خشنودی شغلی با خلاقیت کارکنان: نقش تعدیل کننده نوع استخدام


135. مقایسه عملکرد عصب روانشناختی سوء مصرف کنندگان مواد با افراد بهنجار در آزمون استروپ رنگ ـ کلمه


136. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر افزایش شادکامی و سلامت عمومی زنان یائسه


137. اثربخشی آموزش شفقت درمانی بر افسردگی مادران کودکان اوتیسم


138. کاربرد روش های تدریس چند حسی بر پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانش آموزان


139. رابطه سرمایه های روان شناختی با اضطراب دانشجویان


140. رابطه کمال گرایی منفی و مثبت با سرمایه روان شناختی در دانشجویان


141. رابطه سبک های فرزندپروری ادراک شده و مکانیسم های دفاعی با سبک های هویتی دانش آموزان


142. رابطه شیوه های فرزندپروری والدین و تنظیم شناختی هیجان با تاب آوری دانش آموزان


143. اثربخشی مدیریت استرس بر بهبود مشکلات روان شناختی زوجین در دوره قرنطینه ناشی از کرونا


144. اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی هیجانی بر بی حسی هیجانی و ساده انگاری هیجانی در مادران کودکان کم توان ذهنی


145. اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی هیجانی بر دشواری رفتارهای هدفمند و کنترل تکانه مادران کودکان کم توان ذهنی


146. مقایسه انعطاف پذیری روان شناختی، دلسوزی برای زندگی دیگران و سبک های مقابله در نوجوانان بی سرپرست و عادی


147. اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری ـ حرکتی بر رفتار کلاسی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی


148. ویژگی های فردی و درس برنامه نویسی کامپیوتر: مروری بر مطالعات


149. اثربخشی روان درمانی مثبت گرا بر کیفیت زندگی و توانمندسازی زنان متأهل


150. نقش جنسیت و رشته تحصیلی دانشجویان بر امنیت رمز عبور


151. اثربخشی اموزش مهارت های پیش از ازدواج بر مهارت های حل مسدله و ارتباطی فرزندان دختر شاهد و ایثارگر


152. کارایی روش های مجازی در اموزش دانش آموزان استثنایی در بحران کووید -19


153. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی برتاب آوری مادران دارای فرزند ناشنوا


154. تنظیم شناختی هیجان در مادران دارای فرزند ناشنوا: نقش آموزش ذهن آگاهی


155. رابطه عملکرد خانواده و بهزیستی ذهنی با خلاقیت در هنرمندان


156. اثربخشی اموزش ذهن آگاهی برخورد تنظیمی هیجانی در دختران نوجوان تحت سرپرستی مراکز شبانه روزی بهزیستی


157. مقایسه اختلال سلوک و مشکلات توجه ناپختگی فرزندان مادران با هوش هیجانی بالا و پایین


158. اثربخشی آموزش توانمندی های اجتماعی ـ هیجانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دختر


159. اثربخشی آموزش توانمندی های اجتماعی ـ هیجانی بر روابط بین فردی دانش آموزان


160. مقایسه شاخص های جمعیت شناختی در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی و افراد بهنجار


161. مقایسه شاخص های جمعیت شناختی در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی جبری و افراد بهنجار


162. اثربخش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساسات مثبت نسبت به همسر در زنان دچار طلاق عاطفی


163. روابط عاطفی و خودکارآمدی در زمان همه گیری ویروس کرونا


164. مقایسه وقایع استرس زای زندگی، نظم جویی شناختی هیجان و حمایت اجتماعی ادراک شده در زنان مبتلا به سوء مصرف مواد و زنان غیر مبتلا


165. رابطه دلزدگی زناشویی و تحمل پریشانی در دانشجویان متأهل


166. اثربخشی رویکرد واقعیت درمانی مبتنی بر نظریه انتخاب برتعارضات زناشویی


167. اثربخشی رویکرد واقعیت درمانی مبتنی بر نظریه انتخاب برکیفیت زندگی زوجین


168. بررسی علل فردی، خانوادگی واجتماعی گرایش جوانان به جنس مخالف از دیدگاه طلاب ودانشجویان


169. تأثیر آموزش شناختی ـ رفتاری مثبت نگر بر درگیری تحصیلی دانش اموزان


170. رابطه هوش هیجانی و خلاقیت در دانش آموزان


171. ارتباط توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی در معلمان


172. تأثیر درمان شناختی ـ رفتاری گروهی بر کاهش پریشانی روانی افراد مبتلا به اختلال ملال جنسیتی


173. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی وتنظیم هیجان بیماران مبتلا به کمردرد مزمن


174. اثربخشی روند تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی بر باورهای هوشی و خودتنظیمی یادگیری دانش اموزان مقطع متوسطه در درس فارسی


175. اثربخشی هیپنوتیزم درمانی شناختی رفتاری بر تاب آوری زنان باردار


176. اثربخشی هیپنوتیزم شناختی رفتاری گروهی در نشانگان روان شناختی زنان باردار


177. رابطه ناگویی هیجانی و نشخوار فکری با بهداشت روانی دانشجویان


178. رابطه هوش اجتماعی و هوش معنوی با خودکارآمدی دردانشجویان


179. مطالعه تطبیقی تجربه آزار هیجانی کودک و سبک دلبستگی در افراد با و بدون اختلال شخصیت مرزی


180. پیش بینی سرزندگی تحصیلی براساس سبک های اسناد و نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی


181. نقش هوش هیجانی مادر در اضطراب و راهبرد مقابله ای نوجوانان


182. نقش واسطه ای تنهایی عاطفی ـ اجتماعی در رابطه حساسیت بین فرد و وابستگی به اینترنت


183. تاثیر درمان شناختی رفتاری مبتنی بر معنویت بر افسردگی پدران کودکان مبتلا به سرطان


184. تأثیر درمان شناختی رفتاری مبتنی بر معنویت بر افسردگی مادران کودکان مبتلا به سرطان


185. رابطه شیوه های فرزندپروری مادران و بهداشت روانی فرزندان


186. رابطه متفاوت شخصیتی والدین با بهداشت روانی فرزندان


187. رابطه حل مسأله ومشکل بین فردی با وابستگی به فضای مجازی


188. شناسایی عوامل موثر بر فشارهای روان شناختی به کارکنان (مورد مطالعه: بیمه ایران )


189. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود مولفه های کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری ـ عملی


190. مقایسه نیمرخ اضطراب رقابتی در ورزشکاران نخبه و غیر نخبه


191. ارتباط مشکلات تنظیم هیجان با نشانه های وسواس در دانشجویان


192. اثربخشی آموزش مهارت ارتباط موثر سرپرستان بر رضایت و عملکرد شغلی کارکنان


193. نقش ابزارگری هیجانی و الکسی تایمیا در پیش بینی سازگاری زناشویی دانشجویان


194. اثربخشی برنامه های پیشگیری از سوء مصرف مواد درکاهش نگرش به سوء مصرف مواد در دانش آموزان


195. راهکارهای پیشگیری از سوءمصرف مواد در مدارس


196. تأثیرتمرین ایروبیک برمقادیر آندروفین و کاهش افسردگی زنان مبتلا به سوء مصرف مواد


197. نقش فضای مجازی در عزت نفس داشجویان


198. اثر بخشی آموزس شناختی ـ رفتاری بر اضطراب و اهمال کاری دانش آموزان


199. لغزش های شناختی، خود کنترلی و بنیان های اخلاقی در افراد با و بدون روابط زناشویی


200. تأثیر روان درمانی مثبت بر تاب آوری و راهبردهای مقابله ای بیماران مبتلا به سرطان


201. ارتباط ترومای کودکی با طرحواره های ناکارآمد اولیه دانشجویان


202. نگاهی به چهارچوب بندی مفهومی و ابزارهای اندازه گیری اعتیاد به هرزه نگاری


203. نگاهی به چهارچوب بندی مفهومی و ابزارهای اندازه گیری استفاده مشکل ساز از شبکه های اجتماعی


204. رابطه عزت نفس و جهت گیری زندگی با شادکامی دانش اموزان


205. مقایسه شادکامی، جهت گیری زندگیو عزت نفس دانش آموزان دختر و پسر