اخبار سیویلیکا (498)

  • هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران

    هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران

    مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران (07th ICCE) به بانک مقالات سایت افزوده شد. این مجموعه شامل 664 مقاله (529 مقاله فارسی و بقیه مقاله انگلیسی) است. [مشاهده لیست کامل مقالات هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران]

    کنفرانس هفتم 18 الی 20 اردیبهشت ماه 1385 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید. لازم به ذکر است کنفرانس قبلی (ششمین کنگره بین المللی مهندسی عمران) که اردیبهشت ۱۳۸۲ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردیده بود شامل ۴۷۷ مقاله در ۳۷۷۱ صفحه بود.

    بانک مقالات سایت هم اکنون حاوی ۸۹۹۴ مقاله میباشد که کلا 8۴۶۶۳ صفحه را شامل می گردد.

    6 مرداد 1385
  • و پنجاه کنفرانس در سیویلیکا...

    و پنجاه کنفرانس در سیویلیکا...

    مجموعه مقالات همایش ژئوماتیک ۸۵ به مرجع مهندسی عمران افزوده شد تا تعداد مجموعه مقالات موجود به پنجاه عدد برسد. در این کنفرانس که اردیبهشت ماه امسال و با همت سازمان نقشه برداری کشور برگزار شده است، ۹۴ مقاله در ۹۶۴ صفحه ارائه گردیده است که ۳۶ مقاله به صورت شفاهی و ۵۸ مقاله به صورت پوستر است.

    از دبیرخانه دائمی این کنفرانس، و جناب آقای دکتر صادقیان که محبت زیادی نسبت به سایت دارند و کمک زیادی در جهت فراهم آمدن امکان درج مقالات این کنفرانس مبذول داشتند نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

    مشاهده لیست کامل مقالات همایش ژئوماتیک 85

    24 خرداد 1385
  • ششمین همایش علوم و فنون دریایی

    ششمین همایش علوم و فنون دریایی

    مجموعه مقالات ششمین همایش علوم و فنون دریایی شامل 259 مقاله در 1539 صفحه به بخش مجموعه مقالات سایت افزوده شد. برخی از مقالات به صورت خلاصه و یا خلاصه مبسوط ارائه شده اند که کاربران محترم میتوانند بدون کسر اعتبار این مقالات را دریافت نمایند. این کنفرانس اواخر سال 84 در تهران توسط مرکز علوم جوی و اقیانوسی برگزار گردیده است.

    با وجود اینکه برخی از مقالات مربوط به علوم زیست شناسی است، ولی مطالب و مقالات مفیدی در زمینه محیط زیست، و سایر رشته ها را نیز شامل میشود.

    16 خرداد 1385
  • دریافت ISSN برای CIVILICA

    دریافت ISSN برای CIVILICA

    سایت مرجع مهندسی عمران از سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران موفق به اخذ شماره استاندارد بین المللی پیایندها (ISSN) گردید. این سایت تحت عنوان CIVILICA: Encyclopedia of civil engineering و با شماره شاپا ISSN 1735-5540 در این مرکز به ثبت رسید.

    16 خرداد 1385
  • مجموعه مقالات جدید در سایت سیویلیکا

    مجموعه مقالات جدید در سایت سیویلیکا

    مجموعه مقالات چهار کنفرانس در بخش کنفرانسهای داخلی درج گردید. این کنفرانسها عبارتند از:

    - دوازدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران (برگزار شده در آبان 1384)

    - چهارمین همایش زمین شناسی مهندسی و محیط زیست ایران (اسفند ماه 1384)

    - اولین همایش زلزله و سبک سازی (مهرماه 1384)

    - همایش ژئوماتیک 81

    تعداد کنفرانسهای  موجود در سایت در حال حاضر 43 عدد میباشد که بالغ بر 7095 مقاله در 68299 صفحه است. تا پایان این هفته مجموعه مقالات چهار کنفرانس اخیر به سایت افزوده خواهد شد که عبارتند از:

    دوازدهمین کنفرانس ژئوفیزیک

    ششمین همایش علوم و فنون دریایی

    دومین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

    دومین همایش ملی ایمنی در بنادر

    21 فروردین 1385
  • لیست کامل کنفرانسهای موجود

    لیست کامل کنفرانسهای موجود

    بخش لیست کنفرانسهای داخلی موجود در سایت مرجع مهندسی عمران، به منوی اصلی اضافه شد. در این بخش علاوه بر امکان مشاهده لیست کاملی از کنفرانسهایی که مجموعه مقالات آنها در بانک مقالات درج شده است، امکانات مختلفی نظیر مرتب سازی بر اساس تعداد مشاهده ها، تعداد دریافتها، سال برگزاری و ... نیز در اختیار کاربران قرار میگیرد. جهت مشاهده این قسمت به صفحه لیست کنفرانسهای داخلی موجود مراجعه کنید.

    8 اسفند 1384
  • دانشگاه هرمزگان به سایت سیویلیکا پیوست...

    دانشگاه هرمزگان به سایت سیویلیکا پیوست...

    دانشکده عمران دانشگاه هرمزگان به عضویت حقوقی مرجع مهندسی عمران پیوست. از این پس دانشجویان محترم این دانشکده میتوانند بدون هیچ گونه محدودیتی از بخش بانک مقالات کنفرانسهای داخلی و خارجی این سایت استفاده کنند و به تعداد نامحدود مقالات را دریافت نمایند. حضور این دانشجویان محترم را تبریک گفته و امیدواریم خدماتی که به این عزیزان ارائه مینماییم بتواند رضایت کامل ایشان را جلب کند.

    دانشگاه هرمزگان - عضو مرجع مهندسی عمران

    5 اسفند 1384
  • مقالات اولین همایش زلزله دورود

    مقالات اولین همایش زلزله دورود

    مجموعه مقالات کنفرانس دانشگاه دورود که تحت عنوان نخستین همایش زلزله در درود - گذشته، حال، آینده سوم آذر امسال برگزار شده بود در سایت درج گردید. این کنفرانس حاوی ۴۰ مقاله در زمینه های مختلف مهندسی زلزله میباشد.

    5 اسفند 1384
  • مقالات همایش ژئوماتیک 84

    مقالات همایش ژئوماتیک 84

    مقالات همایش ژئوماتیک 84 در سایت مرجع مهندسی عمران درج گردید. در این کنفرانس که سال جاری توسط سازمان نقشه برداری کشور برگزار گردیده است، 70 مقاله ارائه گردیده و مشتمل بر 704 صفحه می باشد. این مجموعه، سی و هشتمین مجموعه میباشد که در سایت درج میگردد.

    با یاری خدا، مجموعه مقالات "همایش زلزله دورود، گذشته، حال، آینده" نیز به زودی به مجموعه مقالات سایت افزوده خواهد شد و مقالات "اولین کنفرانس بین المللی مدیریت جامع بحران در حوادث غیرمترقبه" نیز به محض برگزاری وارد بانک اطلاعاتی سایت خواهد شد.

    کتاب آواربرداری
    6 بهمن 1384
  • مقالات جدید این هفته

    مقالات جدید این هفته

    مجموعه مقالات همایش ژئوماتیک 82 به بخش کنفرانسهای داخلی و مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی محاسبات در مهندسی عمران، سازه، و محیط زیست به بخش مقالات خارجی سایت افزوده شد.

    «همایش ژئوماتیک 82» که در سال 1382 توسط سازمان زمین شناسی برگزار شده است، حاوی 78 مقاله در 804 صفحه میباشد که به صورت full text جهت دریافت کاربران محترم در سایت درج میگردد.

    دهمین کنفرانس بین المللی محاسبات در مهندسی عمران، سازه و محیط زیست (10th International Conference on Civil, Structural and Environmental Engineering Computing) در سال ۲۰۰۵ در کشور ایتالیا برگزار گردید که در این کنفرانس ۲۷۷ مقاله شامل ۴۰۲۷ صفحه ارائه گردیده است.

    بدین ترتیب مجموعه مقالات سایت مرجع مهندسی عمران (سیویلیکا) تا کنون شامل ۶۶۱۴ مقاله در ۶۳۷۷۸ صفحه از ۳۷ کنفرانس میباشد.

    30 دی 1384
  • مجموعه مقالات جدید در بخش کنفرانسهای خارجی

    مجموعه مقالات جدید در بخش کنفرانسهای خارجی

    مجموعه مقالات شانزدهیمین کنفرانس بین المللی مکانیک خاک و مهندسی ژئوتکنیک (16th International Conference on Soil Mechanics and Geotechnical Engineering - ICSMGE16) به بخش کنفرانسهای خارجی افزوده شد. این کنفرانس آخرین کنفرانس بین المللی در زمینه مهندسی ژئوتکنیک میباشد که چند ماه پیش در اوزاکای ژاپن برگزار گردیده بود. در این کنفرانس که ۱۴ سهمیه برای ایران دارد!، ۵۹۴ مقاله مختلف ارائه گردیده است.

    جهت استفاده از مقالات این کنفرانس لطفا به بخش جستجوی مقالات خارجی مراجعه نمایید.

    آخرین آمار بخش مقالات سایت:

    • تعداد کنفرانس‌ها: 35
    • تعدادمقالات: 6259
    • شامل: 58947 صفحه
    • به حجم: 3239 مگا بایت
    • تعداد مشاهده چکیده: 27168
    • تعداد دریافت مقاله: 1756
    23 دی 1384
  • همایش ملی سازه های بنایی غیرمسلح

    همایش ملی سازه های بنایی غیرمسلح

    مجموعه مقالات نخستین همایش ملی استحکام بخشی ساختمانهای بنایی غیرمسلح و بناهای تاریخی با حمایت شهرداری محترم شیراز (دبیرخانه کنفرانس) به صورت کامل در مرجع مهندسی عمران قرار گرفت. در این کنفرانس که ۲۷ و ۲۸ آذرماه امسال در شیراز برگزار گردید، ۷۹ مقاله ارائه گردیده است که در برگیرنده ۸۴۶ صفحه مقاله میباشد.

    جهت مشاهده لیست کامل مقالات لطفا به اینجا مراجعه نمایید.

    آمار مقالات کنفرانسهای داخلی موجود در مرجع:

    • تعداد کنفرانسها: ۳۳
    • تعداد مقالات: ۴۱۱۶
    • تعداد صفحات: ۳۷۹۶۸

    مجموعه های بعدی که در مرجع قرار خواهد گرفت همایشهای ژئوماتیک ۸۴ و ۸۲ میباشد.

    20 دی 1384
  • کنفرانس بین المللی زلزله (یادواره فاجعه بم)

    کنفرانس بین المللی زلزله (یادواره فاجعه بم)

    مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی زلزله (یادواره فاجعه بم) به صورت کامل جهت استفاده کاربران محترم در سایت قرار گرفت. در این کنفرانس ۹۵ مقاله فارسی و انگلیسی ارائه گردیده بود که به دلیل ناقص بودن یکی از مقالات، ۹۴ مقاله در سایت درج گردید. این ۹۴ مقاله شامل ۸۷۱ صفحه میباشد.

    هم اکنون 32 کنفرانس که در برگیرنده 5515  مقاله در 54660  صفحه مطلب میباشد، جهت استفاده کاربران محترم در سایت ارائه میگردد.

    ضمن تشکر از همکارانمان در شهرداری شیراز که سی دی مجموعه مقالات نخستین همایش ملی استحکام بخشی ساختمانهای بنایی غیرمسلح و بناهای تاریخی (برگزار شده در دی ماه سال جاری) را به دفتر این شرکت ارسال نموده اند، ۸۳ مقاله ارائه شده در این کنفرانس نیز تا پایان هفته آتی در سیویلیکا قابل دریافت خواهد بود.

    16 دی 1384
  • راه اندازی بخش کنفرانسهای خارجی

    راه اندازی بخش کنفرانسهای خارجی

    بخش مقالات خارجی سایت راه اندازی گردید!

    اصلاحیه خبر: آدرس وبسایت مجموعه مقالات کنفرانسهای خارجی: http://www.confindex.com

    بخش مقالات خارجی سیویلیکا با درج مجموعه مقالات «سیزدهمین کنفرانس جهانی مهندسی زلزله» راه اندازی گردید و آماده ارائه خدمات به کابران محترم میباشد.

    در این کنفرانس که سال ۲۰۰۴ در ونکوئر کانادا برگزار شده، ۱۵۴۹ مقاله در بیش از ۱۸۰۰۰ صفحه ارائه گردیده است. این کنفرانس از معتبر ترین کنفرانسهای بین المللی مهندسی زلزله است که هر چهار سال یکبار برگزار میگردد و متخصصان زیادی از ایران در آن شرکت میکنند. با توجه به تعداد بسیار زیاد کنفرانسهای خارجی، فقط کنفرانسهای معتبر و جهانی ارائه خواهد شد. کنفرانس خارجی بعدی که در حال آماده سازی برای درج در سایت میباشد، شانزدهمین کنفرانس جهانی مکانیک خاک و مهندسی ژئوتکنیک است که سال ۲۰۰۵ (چند ماه پیش) در شهر اوزاکاری ژاپن برگزار گردیده و ۵۹۴ مقاله در آن ارائه شده است.

    14 دی 1384
  • 126,000 نمایش در یک ماه

    126,000 نمایش در یک ماه

    مفتخریم اعلام کنیم سایت "مرجع مهندسی عمران" طی ماه گذشته میلادی، بیش از 126،000 نمایش صفحه داشته است و این رقم بالا نشان از توجه متخصصان و دانشجویان محترم به مقالات و مطالب تخصصی موجود در سایت دارد. "مرجع مهندسی عمران" در حال برنامه ریزی و طراحی خدمات جدیدی برای کاربران محترم خود میباشد تا بتواند به شایسته ترین نحو ممکن اطلاعات و دانش را در اختیار دانش پژوهان محترم قرار دهد. از جمله این خدمات:

    • سرویس تبادل پروژه هوشمند
    • بخش مقالات خارجی
    • سالنامه مهندسی عمران
    • سرویسهای ویژه دانشگاهها و موسسات
    • فروشگاه اینترنتی

    که برخی از خدمات طی چند روز آینده و برخی دیگر طی چند ماه آبنده قابل استفاده خواهد بود.

    11 دی 1384
  • مجموعه مقالات جدید در سایت

    مجموعه مقالات جدید در سایت

    دو مجموعه جدید مقالات مربوط به چهارمین کنفرانس سد‌سازی ایران و نیز کنفرانس بین‌المللی هیدرولیک سدها و سازه‌های رودخانه‌ای به مرجع افزوده شد. کنفرانس اول شامل ۹۵ مقاله در ۱۱۶۳ صفحه میباشد که در سال ۱۳۷۹ در تهران برگزار گردیده و کنفرانس دوم نیز شامل ۵۱ مقاله در ۴۴۸ صفحه است که کل مقالات آن به زبان انگلیسی است.

    در حال حاضر ۳۸۷۲ مقاله از ۳۰ کنفرانس مختلف در سایت درج گردیده است که شامل ۳۵۵۶۶ صفحه میباشد. مجموعه مقالات بعدی که در سایت درج خواهد شد، کنفرانس بین المللی زلزله (یادواره فاجعه بم) میباشد که حاوی ۹۵ مقاله بوده و سال ۱۳۸۳ در کرمان برگزار گردیده است.

    9 دی 1384
  • نخستین کنفرانس بهسازی زمین

    نخستین کنفرانس بهسازی زمین

    مجموعه مقالات نخستین کنفرانس بهسازی زمین به صورت کامل به بخش مقالات افزوده شد. این کنفرانس در سال ۱۳۸۰ در دانشگاه امیرکبیر برگزار شده و شامل ۶۵ مقاله است.

    تاکنون مجموعه مقالات موجود در سایت به ۲۸ مورد رسیده که مشتمل بر ۳۷۶۶ عنوان مقاله در ۳۳۹۵۵ صفحه میباشد. همانطور که وعده داده بودیم بخش مقالات انگلیسی نیز از نظر برنامه نویسی تکمیل شده و داده های ۱۵۴۹ مقاله سیزدهمین کنفرانس جهانی زلزله نیز وارد گردیده است. و امیدواریم تا چند روز آینده در اختیار کاربران سایت قرار بگیرد.

    6 دی 1384
  • کنفرانس GIS84

    کنفرانس GIS84

    مجموعه مقالات همایش سیستمهای اطلاعات مکانی 84 (GIS84) که روز 27 آذرماه در سازمان نقشه برداری برگزار شده بود در سایت قرار گرفت. این مجموعه بیست و هفتمین مجموعه مقالاتی است که در سایت اضافه میشود. طی روزهای آتی مجموعه مقالات متعددی که حاوی بیش از 600 مقاله میباشد در سایت درج خواهد شد. از جمله مقالات:
    • نخستین کنفرانس بهسازی زمین (1380)

    • کنفرانس بین المللی زلزله (یادواره فاجعه بم) (1383)

    • چهارمین کنفرانس سد سازی (1379)

    • و چندین مجموعه دیگر...

    همایش سیستمهای اطلاعات مکانی (GIS84)
    4 دی 1384
  • پنجمین کنفرانس هیدرولیک ایران

    پنجمین کنفرانس هیدرولیک ایران

    مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس هیدرولیک ایران که آبان ماه امسال در کرمان در دانشگاه باهنر برگزار شده بود، در سایت درج گردید. این کنفرانس مشتمل بر 237 مقاله (البته با 2 مقاله تکراری که عمدا حذف نگردید) بوده و در 2023 صفحه ارائه گردیده است.
    جهت مشاهده این مقالات به صفحه روبرو مراجعه کنید: http://www.civilica.com/modules.php?name=TotalListing&topic=IHC05

    لازم به ذکر است طی چند روز آبنده مقالات کنفرانس GIS84 که همین هفته توسط سازمان نقشه برداری برگزار شده بود نیز به جمع مقالات سایت افزوده خواهد شد.

    لیست کاملی از مقالات:

    کاربرد فلوم رپلاگل جهت اندازه گیری دبی در کانالهای پیش ساخته موجود
    سنجش روشهای تقسیم جریان بر روی سرریزهای جانبی در کانالهای خاکی انتقال سیلاب
    بررسی مشکلات کارست سد سلمان فارسی و ارائه مدل عددی تخلخل دو گانه معادل برای تخریب میزان نشت در آن
    شبیه سازی آبشویی رسوب دریاچه پشت سد با استفاده از روش تفاضلات محدود
    شبیه سازی بهره برداری از مخزن سد بوکان با استفاده از مدل HEC-ResSim
    بهینه سازی ابعاد سازه های مهار سیلاب در حوضه های شهری
    بررسی آیین نامه های مختلف در بهینه سازی شکل سدهای وزنی با استفاده از الگوریتم ژنتیک
    شبیه سازی مخازن سدها با استفاده از مدل شیء گرا
    بررسی و ارزیابی سه بعدی اثر رسوبات پشت سد انحرافی بر آبگیرهای جانبی(مطالعه موردی سد انحرافی دز)
    شبیه سازی عددی میزان آبشستگی اطراف پایه های پل با مقطع دایره ای
    ارزیابی اقتصادی آبشکن های احداث شده بر روی زنجان رود
    تاثیر سطح قرارگیری لایه سنگ چین بر پایداری آن در اطراف پایه های پل
    اثردانه بندی مصالح بر روی حداکثر عمق آبشستگی اطراف پایه پل با مقطع دایره شکل
    ارزیابی برآورد بار رسوبی سد مخزنی جره
    شبیه سازی مخازن سدها با استفاده از مدل شیء گرا
    تعیین ظرفیت انتقال رسوبات غیر چسبنده در سدهای تأخیری پاره سنگی
     مشاهدات نحوه توسعه آبشستگی موضعی در گروه پایه های پل در هنگام استفاده از طوق
    تحلیل جریان پس از شکست سد با استفاده از روش اجزا محدود
    برآورد حجم رسوب در مخزن سد کرج به روش هیدرومتری و مقایسه آن با هیدروگرافی
    آستانه حرکت رسوب در محاری تحت فشار مربعی شکل
    بررسی هیدرولیک و رژیم جریان بر روی تاج در سدهای لاستیکی با استفاده از مدل فیزیکی
    بهینه سازی هوشمند مقاطع سدهای وزنی بتنی روی پی های سنگی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی جامعه مورچگان
    بررسی پایداری پل های شهر گرگان به وقوع سیلابها در مسیر رودخانه زیارت
     The effect of submerged vanes on hydraulic properties of open channel flow
    بررسی، محاسبه و طراحی پوشش داخلی کانالهای پایدار
    مقایسه ضرایب تخلیه سرریزهای جانبی و نرمال با بار معلق جریان
    مطالعه آزمایشگاهی اثرات هیدرولیکی صفحات مستغرق بر میزان آبگیری، آبگیرهای جانبی 90 درجه
    بررسی آزمایشگاهی تغییرات طول خط القعر بر راندمان تخلیه جریان گل آلود از مخازن سدها
    تعیین راندمان تله اندازی رسوب در سازه لوله گردابی
    تعیین ضریب دبی سرریزهای جانبی با استفاده از اطلاعات آزمایشگاهی و روش تشابه ناقص
    تحلیل نوسان سطحی آزاد در حوضچه های مستطیلی با دیواره جدا کننده نفوذناپذیر و بازشدگی میانی
    شبیه سازی یک بعدی آبشویی رسوب در مخازن سدها
    بررسی روند تغییرات فشار آب منفذی در بدنه و پی سد خاکی با استفاده از نتایج ابزار دقیق و مقایسه آن با نتایج تحلیلی
    اثرات مقیاس عرضی در ارزیابی خصوصیات جریان بر روی یک سرریز بلند در شرایط با و بدون هوادهی مصنوعی جریان
    تاثیر هندسه سرریزهای پلکانی در افت انرژی
    تعیین ارتفاع دیوارهای سیل بند با استفاده از آنالیز ریسک
    بهینه سازی طراحی جام سرریزهای جانبی با اصلاح معادله دینامیکی محاسبه پروفیل سطح آب به کمک نتایج آزمایشگاهی
    هیدرولیک جریان مستغرق در سریزهای تاج دایره ای
    هیدرولیک جریان در سرریزهای تاج دایره ای و استوانه ای
    بهینه سازی کنترل سیل توسط دریچه های سرریز در شرایط عدم قطعیت
    تحلیل عددی و تجربی جریان سیال درون شیار دریچه های مجاری سدها
    تاثیرات بر هم کنش سیال ایده آل-جامد بر فرکانس های طبیعی پوسته نازک استوانه ای نامتناهی
    مطالعه المانی ضریب تخلیه سرریزهای جانبی تخت لبه پهن در کانالهای مستطیلی
    تعیین مقطع نهایی شکست سدهای خاکی با استفادهع از شبکه عصبی مصنوعی
    نحوه برآورد رسوبگذاری مخازن با استفاده از مدل ریاضی GSTARS2.1 و نرم افزار ILWIS
    ارائه رابطه رگرسیونی برای برآورد دوره بحرانی در طراحی حجم فعال مخزن
    بهره برداری بهینه بلند مدت از سدها با استفاده از تلفیق برنامه ریزی پویا و روش شبکه های عصبی مصنوعی
    طراحی بهینه سرریزهای پله ای با استفاده از الگوریتم ژنتیک
     The effects of entrance geometry on coefficient of discharge in culverts
     GEOMETRICAL OPTIMAL DESIGN OF CLAY CORES IN EMBANKMENT DAMS USING GENETIC ALGORITHMS
    مدیریت مخازن با استفاده از روش های بهینه سازی پویا DPSA ,FDP و MIDP
    تحلیل پایداری سیستم هدایت جریان در سد انحرافی میل و مغان
    ارزیابی پتانسیل تولید انرژی در سدهای برقابی با ضریب عملکرد متغیر نیروگاه
    بهینه سازی بهره برداری از سیستم های چند مخزنه  با استفاده از ترکیب الگوریتم های ژنتیک و برنامه ریزی خطی
    بررسی فرسایش پایین دست حوضچه آرامش سد میل و مغان
    اثر موقعیت بهینه پرده آب بند قائم در کاهش نشت و سرعت جریان در زیر سازه های آبی با استفاده از مدل عددی
    مدلسازی سیستم پس سرمایش بتن حجیم (بررسی اثر سرعت جریان آب و تراز کارگذاری لوله های خنک کننده)
    بهینه سازی شعاع پرتاب کننده جامی شکل مسطح با استفاده از روش آنالیز ابعادی
    همگن بندی حوزه های آبخیر و کاربرد آن در برآورد دبی سیلاب
    مقایسه مدل جدید N.W.N و مدل A.N.N در فرآیند شبیه سازی جریان رودخانه غازان چای
    روشی جدید به منظور تخمین ضریب زبری در رودخانه ها
    شبیه سازی عددی الگوی جریان آشفته در قوس رودخانه
    بررسی جریان غالب در رودخانه های کارون، دز و کرخه
    بررسی کارایی نرم افزارMike 21در مدلسازی جریانهای جزر و مدی مصب رودخانه ها ( مطالعه موردی دهانه رودخانه زهره)
    سنجش و گزینش مناسب ترین روش مهندسی رودخانه در زنجانرود
    آنالیز پهنه بندی سیل در مخروط افکنه ها
    اثر کلاسه بندی داده های رسوب بر اساس زمان اندازه گیری در برآورد بار معلق رودخانه ها
    بررسی اثر فاصله مقاطع عرضی رودخانه بر روی دقت برآورد پهنه های سیلابی با استفاده از مدل های ریاضی-هیدرولیکی
    بررسی پدیده فرسایش در سواحل پایین دست رودخانه کردان
    اثر تغییر اقلیم در سال های گذشته بر رواناب در اراضی شیبدار گرگان
    پیش بینی فصلی جریان رودخانه با استفاده از شاخص های اقلیمی مطالعه موردی: رودخانه سیمینه رود
    پیش بینی ابدهی رودخانه در مقیاس های زمانی و مکانی با استفاده از روش تفکیک کننده
    ارزیابی بار کل رسوبی در رودخانه های با مواد بستری درشت دانه در حوضه غربی رودخانه ارس
    اندازه گیری و بررسی مسیر پیچانرود و مقطع آبراهه "کاظم آباد ماهان"
    بررسی شیب عرضی بستر در انحنای کانال خاکی: مطالعه صحرائی "کاظم آباد ماهان"
    تعیین نرخ برداشت مصالح شن و ماسه از بستر رودخانه ا...
    تخمین ضریب مقاومت مانینگ در بازه ای از کارون بزرگ با روشهای مختلف
    بررسی و کاربرد مدل WMS در مهندسی رودخانه مطالعه موردی: حوضه های بایگ ورشتخوار در استان خراسان)
    مطالعه پروفیل عمقی و عرضی سرعت در محدوده ای از رودخانه کارون با بار رسوبی زیاد
    تحلیل هیدرولیکی و هندسی خم های رودخانه های کارون و دز
    مطالعه کاربرد روش ماسکینگام-کونژ اصلاح شده  در روندیابی سیلاب
    محاسبه متغیرهای جریان فوق بحرانی در تندابهای با دیواره های همگرا با استفاده از شار انتقالی جهت مند در مرزهای احجام محدود بی ساختار
    ارزیابی فنی آبشکن های احداث شده برای حفاظت از اراضی سواحل زنجان رود
    معرفی روش عکس برداری شبکه ای از بستر رودخانه در تعیین دانه بندی لایه محافظ یک بستر درشت دانه
    مدیریت سیلاب برپایه تحلیل ریسک ( مطالعه موردی رودخانه کر)
    تعیین بهترین معادله بار بستر و بار معلق و کالیبراسیون آنها در رودخانه های شنی و ماسه ای
    بررسی عوامل موثر بر مورفولوژی رودخانه در حوضه زاینده رود
    تعیین ضریب پخش شوری در رودخانه های جزر و مدی
    بررسی تاثیر فاکتور تنش برشی بر تغییر مکان های جانبی در طول بازه های قوس دار در یک رودخانه درشت دانه
    مدلسازی دو بعدی جریان در رودخانه ها با استفاده از شبکه های منحنی الخط
    اقتصادی ترین سازه هیدرولیکی در بهره برداری از سیلاب در حوضه بازیاب شهرستان نائین بخش خور و بیابانک
     DESIGN PROCESS FOR RIVER BED STABILIZER STRUCTURE
    مدل فرسایش ساحل و توپوگرافی تعادلی در پیچ رودخانه
    مدل یک بعدی شکل گیری و تکامل مخروط افکنه
    بررسی میزان تاثیر نتایج مدلهای هیدرولیکی و سایر عوامل محیطی در تعیین حد بستر رودخانه ها
    روندیابی هیدرولوژیکی رواناب جاری در شبکه رودخانه خشک با بهره گیری از مدل غیرخطی تطبیقی ماسکینگام اصلاح شده و الگوریتم ژنتیک
    پیش بینی دبی ماکزیمم سیلاب رودخانه تجن با استفاده از روش های هوش مصنوعی
    بررسی تغییرات پلان رودخانه دز با استفاده از سنجش از دور و GIS
    توزیع مکانی شدت سیل خیزی در واحدهای هیدرولوژیکی(مطالعه موردی حوزه رود زرد)
    مهمترین عوامل هیدرولیکی کنترل کننده مورفومتری رسوب بستر
    تاثیر کارگذاری صفحات مستغرق به صورت پلکانی بر توزیع سرعت و تنش برشی جریان  در دهانه آبگیرها
    روش اصلاح شده استخراج رابطه دبی-اشل در ایستگاه های هیددرومتری
    بررسی روند فرسایش و رسوب گذاری در محل تلاقی رودخانه ها
    آنالیز عددی جریان پشت صفحات مستغرق با مدل k −ε
    شبیه سازی عددی سه بعدی جریان در حوزه آبکش های رودخانه
    ارزیابی برآورد رسوب از روشهای هیدرولوژیکی در حوضه های آبریز ایران
    مدل پخش جریان درون حوزه با استفاده از مدل رقومی ارتفاعی (DEM)
    بررسی پدیده برگشت حلقه های مئاندر در رودخانه کارون
    بررسی آلودگی رسوبات رودخانه ای و راهکارهای کاهش آن
    بررسی نقش سد گلستان 1 در مهار سیل سالهای 0 و 81 استان گلستان
    بررسی اثر هیدرولیکی ای و سد خشک روی هیدروگرافهای سیل در کانلهای مرکب
    همگن بندی حوزه های آبخیر و کاربرد آن در برآورد دبی سیلاب
    بررسی اثر پروفیل سرعت عمودی امواج بر  فرسایش سواحل (مطالعه موردی: رودخانه بهمنشیر)
    بررسی تاثیر شیب اولیه دیوارهای ساحلی شکل پذیر و میزان سرریزی امواج نامنظم دریا
    مدل بررسی راندمان هیدرولیکی تالابهای مصنوعی
    آزمون مدل احجام محدود میانیگین عمقی جهت شبیه سازی جریانات دو بعدی ناشی از باد در دریاچه ها
    بررسی پارامترهای اثر گذار بر بخش و انتقال غلظت در رودخانه ها با استفاده از مدل MIKE11
    آنالیز دینامیکی یک سکوی دریایی با استفاده از نرم افزار ANSYS 7
    تحلیل تقریبی سکوهای دریایی با استفاده از شبکه های موجکی
    پیش بینی الگوی فرسایش و رسوبگذاری در خلیج گرگان
    بررسی تاثیر پریودامواج نامنظم دریا بر بالاروی و پایین روی امواج در دیواره های ساحلی توده سنگی شکل پذیر با استفاده از مدل فیزیکی
    نیروی اینرسی امواج تفرق یافته از دو ستون استوانه ای قائم مجاور
    بررسی الگوی فرسایش و رسوبگذاری در سواحل دریای عمان مطالعه موردی بندر رمین
    کاهش نیروی پسای کشتی ها و زیر دریایی ها بر اثر پوشش هم جهت مرکب
    محاسبه توزیع احتمالاتی ارتفاع موج حداکثر سالانه خلیج فارس در منطقه پارس جنوبی برای بارگذاری های حالت حدی نهایی
    کاربرد روشی جدید در تخمین دبی جریان در کانالهای مستطیلی با زبریهای غیر یکنواخت
    بررسی تاثیر مکان گالری در پایداری سدهای وزنی
    حل معادلات غیر دائمی جریان در کانالهای غیر مستقیم ذوزنقه ای
    کاربرد شبکه های عصبی مصنوعی در تحلیلی منطقه ای جریان کم
    طبقه بندی هیدرودینامیکی خور هندیجان
    مدلسازی و حل عددی دینامیکی پخش، انتشار و انتقال رسوب و آلودگی به کمک روش ترکیبی UQ و FTCS
    اثر ضریب زبری بر ویژگیها و شرایط مرزی پرش هیدرولیکی متحرک در کانال مستطیلی
    استفاده از شبکه عصبی مصنوعی در پیش بینی آبدهی رودخانه بالارود در استان خوزستان
    انواع میزلرزه و کاربرد آن در مدلسازی هیدرولیکی
    کاربرد سامانهای اطلاعات جغرافیایی (GIS) درگزینه یابی و انتخاب مسیر کانالهای انتقال و سازه های هیدرولیکی
    شبیه سازی دو بعدی جریان فوق بحرانی در تنداب تنگ شونده با احجام محدود بی ساختار همپوشان
    بررسی کاربرد G.I.S در برآورددبی سیلابی، مطالعه موردی حوضه آبخیزرودخانه روضه چایی در استان آذربایجان غربی
    تحلیل هیدرواکونومیک پهنه بندی سیل برای انتخاب سیلاب طراحی بهینه سازه گوره
    شبیه سازی جریان های با سطح آزاد به روش Projection Method بر روی شبکه بدون ساختار مثلثی
    برآورد رسوب با استفاده از شبکه عصبی و مقایسه نتایج برای جریانهای فوق بحرانی و زیربحرانی
    به کارگیری فرایند شبیه سازی به منظور قطعیت بخشیدن به پارامترهای هیدرودینامیک آخوان با استفاده از مدل ریاضی-عددی V.Modflow مطالعه موردی آبخوان شرقدریاچه بختگان ، نی ریز
    پیش بینی رواناب ماهانه با شبکه عصبی مصنوعی (ANN ) و مقایسه آن با نتایج روشهای تجربی در حوضه آبریز کسیلیان
    استفاده ازمدل های هیدرودینامیکدر ارزیابی عملکرد کانالهای آبیاری در شرایط تغییرات نیاز
    حل معادله آبهای کم عمق در تبدیل ها با استفاده از روش تطبیقی
    پیش بینی جریان رودخانه با استفاده از مدل شبکه عصبی مصنوعی
    بررسی تجربی رسوبگذاری دو بعدی و سه بعدی مغشوش
    تعیین دبی جریان در مقاطع مرکب با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
     Differential Quadrature type solution for steady nonuniform flow in an open channel
     Window-Based Robust Solutions For Fully Dynamic Wave Saint-Venant Equations
    کاربرد تکنولوژی فضایی (RS & GIS) در حفاظت و مهندسی رودخانه و سواحل وکنترل سیلاب
    بررسی حرکت پیشانی جریان چگال سه بعدی بر روی یک سطح شیبدار
    بررسی جریان در بدنه جریانهای گل آلود و تاثیر غلظت شیب و دبی بر آن
    ارائه روشی مناسب در سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) به منظور بهبود پهنه بندی سیلاب رودخانه ها
    شبیه سازی جریان رودخانه هلیل رود با استفاده از مدل جدید NEURAL WAVELET NETWORK
    سرعت سنج حجمی وسیله ای جدید و ساده برای اندازه گیری سرعت نقطه ای آب در کانال های روباز
    بررسی نوسانات فشار هیدرودینامیکی جهت های دایره ای و مستطیلی در حوضچه های استغراق
    بررسی جریان آزمایشگاهی اثر آرامش پوشش گیاهی در مقاومت هیدرولیکی جریان
    تحلیل و مقایسه عملکرد معادلات حمل رسوب در مدلهای ریاضی
    مدلسازی ریاضی سد لاستیکی با استفادهخ از نرم افزار SAP2000
     مقایسهنتایج مدل ریاضی پیش بینی موج در آب عمیقWaveWatch III با مدلهای پارامتریک
    مدل ترکیبی برنامه ریزی پویای تصادفی-شبکه عصبی جهت بهینه سازی بهره برداری از مخازن برقابی
    مدل شبیه سازی-بهینه سازی در تخصیص فازی بارآلاینده
    طرح بهینه مسیر استقرار دیواره های حفاظت سیلاب(گوره) در حاشیه رودخانه ها با استفاده از الگوریتم ژنتیک و GIS
    معرفی تئوری موجک و کاربرد آن در سازه های آبی
    کاربرد روشهای کاهش مجموع تغییرات ( TVD) حجم محدود در مدلسازی جریانهای گذار از حالت بحرانی
    مطالعه حرکت دو بعدی آلودگی به طریقه فرا رفت- انتشار مولکولی با استفاده از مدل آزمایشگاهی
    بررسی عددی جریان در یک باز شدگی ناگهانی
    مدل ANN's مبتنی بر ژئومورفولوژی و مدل GIUH برای برآورد رواناب مستقیم
    تحلیل نیازهای آبی در برآورد بارگره ای با روش سریهای زمانی در سیستمهای توزیع آب
    مدلسازی آزمایشگاهی پدیده نشست منطقه ای در استان کرمان
    بررسی آزمایشگاهی اثر تنگ شدگی و زاویه در کاهش آب شستگی اولین آب شکن
    محاسبه بازده هیدرولیکی حوضچه های رسوبگذار اولیه توسط مدل RNGK-ε
    مدلسازی عددی نشست منطقه ای در اثر نوسانات سطح آب زیرزمینی با روش اجزاء محدود
    بررسی آزمایشگاهی کشش آب ساکن در جریان های غلیظ
    بررسی آزمایشگاهی تاثیر پارامترهای هیدرولیکی بر روی ناحیه جدا شده آبگیرهای جانبی موجود در کانال های قوسی
    مقایسه خصوصیات جریان پایدار و ناپایدار از دو مدل HEC-RAS و BRI-STARS در رودخانه های با بستر ثابت و درشت دانه
    پخش عرضی جریان چگالی سه بعدی مغشوش
    مدل سازی مشست زمین در اثر افت سطح آب زیرزمینی (مطالعه موردی در مورد دشت رفسنجان)
    بکارگیری مدل اغتشاشی u2-f در شبیه سازی جریان حاوی ذرات
    بررسی آزمایشگاهی تغییرات بستر در قوس 180درجه با ابگیر جانبی
    بررسی ازمایشگاهی رابطه ضریب زبری و اندازه قطر ذرات در آبراهه های با شیب تند
    بررسی خصوصیات هیدرولیکی جریان بر روی مدل سرریز توریسنگی پلکانی
    بررسی تئوری و آزمایشگاهی تکامل نقطه شکست
    بررسی تطبیقی مدلهای روندیابی سیلاب در بازه پای پل-عبدالخان رودخانه کرخه
    توسعه یک مدل عددی سه بعدی آبهای کم عمق برای جریانهای سطح ازاد
    چگونگی طراحی و ساخت آزمایشگاه سازه های هیدرولیکی دانشگاه شهید باهنر کرمان
    تعیین سرعت جریان به روش توانی در آبراهه های با شیب تند
    سقوط آزاد در کانال مستطیلی
    برآورد ضریب زبرید در کانالی با پوشش گجیاهی در دیوارها
    شبیه سازی و تحلیلی جریانهای غیرماندگار در کانال های آبیاری برای تعیین کمی تلفات بهره برداری و ارائه دستورالعمل بهره برداری مناسب
    الگوهای جریان دوفازی آب وهوا در تونلهای آب برافقی شیب دار
    بررسی آزمایشگاهی رژیم جریان انتقالی در سرریزهای پلکانی
    بررسی مشخصات هیدرولیکی لوله های آبیاری قطره ای-نواری
    تحلیل سه بعدی تراوش در کانلهای انتاقال آب
    تعیین مشخصات هیدرولیکی لوله های موجدار زهکشی ساخت کشور
    ارزیابی دو طرح انتقال آب در منطقه ماهان
    کاربرد روشهای بهینه سازی در کالیبراسیون مدل آبهای زیرزمینی
    روشهای تغذیه مصنوعی و آنالیز ان در تعدادی از رودخانه های حوزه آبریز قره سو
    بررسی انتشار آلودگی سینانور ناشی از تخلیه پساب های صنایع آهن و فولاد در سفره های آبزیرزمینی
    محاسبه حریم حفاظتی چاه در دشت ارومیه با استفاده از روش المان محاسباتی(کد رایانه ای WhAEM2000)
    بررسی تغییرات غلظت نیترات آبهای زیرزمینی حاشیه زاینده رود در استان اصفهان
    مدل بندی اثر تغییرات ضرایب نفوذپذیری و تحکیم بر میزان نشت جریان در زیرسدها
    حل عددی معادله جریان آب در محیط متخلخل با روش اجزاء محدود
    اثر تغییرات گام مکانی در همگرایی مدل عناصر محدود املاح در خاک
    شبیه سازی همزمان هیدرولیک جریان و گسترش آلودگی در منابع آبی زیرزمینی به کمک روش اجزاء محدود
    مدلسازی نشت در شبکه های توزیع اب شهری با استفاده از تلفیق  روش اندازه گیریجریان حداقل شبانه و مدل تحلیل هیدرولیکی Epanet 2.10
    برآورد کوتناه مدت مصرف آب شهری به روش منطق فازی (استنتاج فازی یگانه) براساس پارامترهای دما ورطوبت
    بررسی کارآیی مدیریت بهره برداری از شبکه آبیاری و زهکشی سد گرگان با استفاده از یک روش جدید برنامه ریزی خطی (DEA)
    تهیه مدل ریاضی سیستم کنترل پایین دست با حجم ثابت (BIVAL) در کانال های آبیاری
    بررسی و مطالعه هیدرولیک چاهها با استفاده از مدل فیزیکی
    مدل بندی ریاضی نشت آب از زیر سازه های هیدرولیکی
    شبیه سازی اثر پیشروی آب شور بر تخلیه آلاینده ها درآبخوان های ساحلی
    بررسی روابط مختلف تراوش غیردارسی و مدل ریاضی محاسبه جریان در محیط های متخلخل مستغرق
    بررسی شاخص عملکرد  هیدرولیکی شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری
    رفتار هیدرولیکی ومدیریتی مدلهای کامپیوتری منابع آب زیرزمینی دشتهای استان آذربایجان غربی
    کاربرد یک روش بدون شبکه در مدلسازی جریان آب زیرزمین
    تفسیر هیدرولیک جریان آب زیرزمینی دشت دو سلق با استفاده از داده های هیدروشیمیایی به منظور توسعه مدل مفهومی آبخوان منطقه
    بررسی تلفات ناشی ار تبخیر و باد در سیستم آبیاری بارانی کلاسیک ثابت با آبپاش متحرک ژاله 5
    بهبود دوام لوله های بتنی فاضلابرو در مقابل خوردگی بیولوژیکی با بکارگیری پوششهای پلیمری
    برآورد میزان تبادل هیدرولیکی سفره و رودخانه با رفتار جریان سطحی و کاربرد آن در مدیریت سیلاب
    پیش بینی جریان با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
    تخمین شیب پایدار در کانالهای آبرفتی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
    شبیه سازی فرآیند بارش- رواناب با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی در حوضه کارده
    بررسی چالشها و دغدغه های هیدرولیکی شبکه توزیع آب تهران
    تاثیر مالچ های مختلف بر پارامترهای نفوذ در بسترهای تغذیه مصنوعی
    طراحی بهینه سیستمهای انتقال آب توسط الگوریتم جامعه مورچه ها
    تلفیق GIS و مدلهای هیدرولیکی در پهنه بندی سیلاب مطالعه موردی: رودخانه درونگر در شمال خراسان
    پهنه بندی سیلاب با استفاده از مدلهیدرولیکی HEC-RAS در محیط GIS
    تجزیه و تحلیل  عدم قطعیت در محاسبات عمق آب در زهکش های شهری
    پیامدهای کمی "طرح جامع تامین آب شرب مشهد" بر منابع آب زیرزمینی
    تاثیر پدیده هیسترسیس بر حرکت و توزیع سیالات غیر ممزوج با آب در محیطهای متخلخل ناهمگن لنزدار
    مدلسازی عددی اثر درجه حرارت و k (ثابت سرعت کاهش BOD) بر تغییرات BOD رودخانه
    تحلیل جریان ناشی از ضربه قوچ در تونلهای آب بر نیروگاه به کمک برنامه نویسی
    شبیه سازی حرکت یک بعدی و دو بعدی آلودگی بطریقه انتشار مولکولی در زیریک مدفن زباله
    بررسی آلودگی منابع آب زیرزمینی اطراف جایگاه لندفیل لصفهان
    شبیه سازی عددی انتشار و انتقال آلودگی در مقاطع رودخانه ای با سیلابدشت
    بررسی تغییرات اکسیژن خواهی زیستی و شیمیایی رودخانه زاینده رود در اصفهان

    29 آذر 1384
  • ICOPMAS 6

    ICOPMAS 6

    همکارانی که در زمینه سازه های دریایی و بنادر فعالیت میکنند، میدانند که یکی از مهمترین و معتبرترین کنفرانسها در این زمینه، کنفرانس بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی است که توسط سازمان سواحل و بنادر کشور برگزار میشود. امروز مجموعه مقالات ششمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (آخرین کنفرانس ICOPMAS) که در برگیرنده 202 مقاله (151 مقاله فارسی و 51 مقاله انگلیسی) میباشد در مرجع جهت استفاده کاربران محترم درج گردید. این مقالات جمعا 1630 صفحه میباشند. از جناب مهندس اله دادی که کمک بسیار بزرگی را جهت تهیه این مقالات به ما نمودند تشکر و قدردانی میکنیم.

    مشخصات بخش مقالات سایت سیویلیکا به شرح زیر است:
    جمعا 3401 مقاله از 25 کنفرانس ایرانی شامل 31106 صفحه که فایل این مقالات حجمی بیش از یک و نیم گیگابایت میباشد.

    مجموعه بعدی که در مرجع درج خواهد شد، پنجمین کنفرانس هیدرولیک ایران است که آبان ماه امسال در دانشگاه باهنر کرمان برگزار گردید و ۲۳۷ مقاله دارد.

    13 آذر 1384