سخنرانی علمی: پایداری و هوشمندی(نقش انقلاب صنعتی چهارم در بهره وری از انرژی)

Sustainability and Intelligence (The Role of the Fourth Industrial Revolution in Energy Efficiency)

پایداری و هوشمندی(نقش انقلاب صنعتی چهارم در بهره وری از انرژی) روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت، 1403 لغایت پنجشنبه، 27 اردیبهشت، 1403 توسط دانشگاه خاتم در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: انرژی (عمومی)

برگزار کننده: دانشگاه خاتم
بهره وری انرژی و نحوه ی مدیریت منابع انرژی به یکی از چالش های اصلی در دنیای امروزی تبدیل شده است، به ویژه در صنعت ساختمان که به عنوان یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان انرژی در جوامع مدرن شناخته می شود. با ورود هوش مصنوعی به عرصه ی این صنعت، انتظار می رود که این تکنولوژی نه تنها به بهبود بهره وری انرژی کمک کند، بلکه به ویژه با ظهور انقلاب صنعتی چهارم، این تغییرات به شکل دهی به شیوه ی کارکرد صنعت ساختمان نیز کمک خواهد کرد. در این سخنرانی، ما به بررسی نقش هوش مصنوعی در بهبود بهره وری انرژی در صنعت ساختمان و ارتباط آن با انقلاب صنعتی چهارم می پردازیم.
معرفی سخنرانان: دکتر مهناز رضائی (معمار و عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه خاتم) دکتر حیدر جهانبخش (عضو هیات علمی گروه معماری همه مراکز پیام نور، عضو هیات مدیره دوره ششم و هفتم نظام مهندسی استان تهران) مهندس احمد صدر (عضو پایه ارشد سازمان نطام مهندسی ساختمان استان تهران و عضو هیات مدیره دوره ششم نظام مهندسی استان تهران) دکتر مرجان ایلبیگی (دکتری معماری و متخصص در حوزه انرژی و هوش مصنوعی در معماری) دکتر احسان نیک صفت (دکتری مدیریت و پروژه ساخت، مدرس گروه معماری دانشگاه خاتم) مهندس زهرا شیرمحمدلو (کارشناسی ارشد معماری)
درج در سایت: 27 اردیبهشت 1403 - تعداد مشاهده 79 بار