لیست کل مقالاتی که به مقالات اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی ارجاع داده اند
ممکن است یک مقاله به مقالات متعددی در این کنفرانس ارجاع داده باشد که فقط یک بار در لیست زیر نمایش داده می شود.
5.بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک مسکن اهواز) FullText
11.بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات محصولات غذایی در استان آذربایجان شرقی مطالعه موردی رب گوجه فرنگی FullText
بر اساس سیستم تحلیلی استنادات مقالات، تاکنون برای نگارش 14 مقاله استفاده شده است.
دریافت مجموعه مقالات