مقالات مجله مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش، دوره 2، شماره 11.شناسایی عوامل موثر بر وابستگی به برند باشگاه های لیگ برتر فوتسال ایران FullText2.فرا تحلیل پژوهش های رابطه سبک رهبری دموکراتیک مربیان با رضایتمندی ورزشکاران FullText3.مطالعه تطبیقی مسئولیت مدنی ناشی از حوادث ورزشی (مبتنی بر تقصیر) در حقوق ایران و کامن لا FullText4.تبیین عوامل موثر بر توسعه کار آفرینی ورزشی؛ رویکرد جامعه شناختی و بوم شناسی FullText5.نقش ایدئولوژی اخلاقی بر میزان گرایش به معنویت در بین ورزشکاران استان اصفهان FullText6.طراحی سیستم پیش بینی آگاهانه مبتنی بر سواد آینده: برساخت گرایی اجتماعی در ورزش همگانی FullText7.نقش مدیریت منابع انسانی بر حفظ و نگهداری مربیان باشگاه های ورزشی شهر اصفهان در دوران کووید۱۹ FullText8.ارائه الگوی رفتار مرشدانه مدیران ورزشی ایران: به عنوان یک رفتار استراتژیک FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 20 آبان 1401 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 306 آرشیو سال 1402 مجله مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزشدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 1دوره: 3شماره: 2آرشیو سال 1401 مجله مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزشدوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 3آرشیو سال 1400 مجله مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزشدوره: 1شماره: 1