مقالات فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانی، دوره 2، شماره 241.on the Invedtigation of iranian EFL Learners self assessment and their self confidence and Sense of Autonomy FullText2.Study of service quality, trust and perceived value on customer loyalty in Iran automobile industry FullText3.The Intonational Patterns of Hospitality and Generosity Utterances in Everyday Spoken Iraqi Arabic: An Auditory Perspective FullText4.Organizational spiritualism; Improving job performance and extra organizational behaviors Case study: Teachers of Sirik city.Iran FullText5.Studying The Influence of Relation Oriented Marketing on Customer Loyalty of Mehr Iran Interest Free Loan Bank Due to Mediator Role of Quality of Relationships and Services (Case-Study of Bank Branches of Sistan and Balouchestan Province) FullText6.Gender Differences in Workplace Requests Among Customers and Service Providers FullText7.Self-Determination Theory and EFL Teachers/Students Motivational Parameters: The Role of Instructional Styles and Psychological Needs FullText8.Transparency and redefinition of the role of the monetary system (currency portal) FullText9.Investigating the Relationship between Social Skills and Academic Performance of Mehr High School Students in the Academic Year ۲۰۱۷ FullText10.The impact of culture and teaching method on structuralism in education FullText11.Cultural pathology in higher education FullText12.The effects of cultural programs on higher education FullText13.The Investigates relationship E-service quality Dimensions with Customers’ satisfaction (case study of Saderat bank website users) FullText14.Wash back Effects of LMS testing on Iranian EFL Learners’ Strategies FullText15.The relation ship between stress coping strategies and resilience with mental health of students at Payam Noor University, Alwan FullText16.Investigating the Amount of Attention Paid to Critical Thinking Skills in the Fourth Grade Primary School’s Social Teachings Textbook Authored in ۲۰۱۶ in Comparison to its ۲۰۰۲ Version FullText17.What is self-efficacy? FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 26 مرداد 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 68 آرشیو سال 1402 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 10شماره: 40آرشیو سال 1401 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 9شماره: 39دوره: 8شماره: 38دوره: 7شماره: 37دوره: 14شماره: 36آرشیو سال 1400 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 5شماره: 35دوره: 4شماره: 34آرشیو سال 1399 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 3شماره: 31دوره: 3شماره: 30دوره: 3شماره: 28دوره: 4شماره: 33دوره: 3شماره: 32آرشیو سال 1398 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 2شماره: 25دوره: 2شماره: 24دوره: 2شماره: 23دوره: 2شماره: 22دوره: 2شماره: 21دوره: 2شماره: 20دوره: 2شماره: 19دوره: 2شماره: 18دوره: 3شماره: 29دوره: 3شماره: 27دوره: 3شماره: 26دوره: 5شماره: 15دوره: 5شماره: 16آرشیو سال 1397 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 2شماره: 17دوره: 5شماره: 13دوره: 4شماره: 10دوره: 4شماره: 11دوره: 4شماره: 12دوره: 4شماره: 8دوره: 4شماره: 9آرشیو سال 1396 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 4شماره: 1دوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 4دوره: 4شماره: 5دوره: 4شماره: 6دوره: 4شماره: 7دوره: 3شماره: 21دوره: 3شماره: 22دوره: 3شماره: 23دوره: 3شماره: 24دوره: 3شماره: 25دوره: 3شماره: 18دوره: 3شماره: 19دوره: 3شماره: 20آرشیو سال 1395 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 5دوره: 2شماره: 6دوره: 3شماره: 7دوره: 3شماره: 8دوره: 3شماره: 9دوره: 3شماره: 10دوره: 3شماره: 11دوره: 3شماره: 12دوره: 3شماره: 13دوره: 3شماره: 14دوره: 3شماره: 15دوره: 3شماره: 16دوره: 3شماره: 17آرشیو سال 1394 فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانیدوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 4دوره: 1شماره: 5دوره: 1شماره: 6