مقالات فصلنامه فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت، دوره 2، شماره 21.تبیین ابقاء دانشجو بر اساس کیفیت خدمات آموزشی(طراحی دوره، حمایت سازمانی، تعامل) در محیط یادگیری الکترونیکی FullText2.طرح های آمیخته ارزشیابی در ارزشیابی برنامه ها و نظام های آموزشی FullText3.تاثیر استفاده مشکل زا از اینترنت بر پیشرفت ریاضیات با نقش میانجی خودکارآمدی در درس ریاضی و نقش تعدیلگر روابط معلم و دانش آموز FullText4.بررسی رابطه بین استرس کرونا با انزوای تحصیلی دانش آموزان در آموزش آنلاین FullText5.تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی و دلبستگی به مدرسه دانش آموزان FullText6.تاثیر کار با ابزار آموزشی و سنجش عملکردی اریگامی بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان دختر کلاس چهارم ابتدایی FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 14 آذر 1401 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 128 آرشیو سال 1402 فصلنامه فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیتدوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1دوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3آرشیو سال 1401 فصلنامه فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیتدوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیتدوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 1