مقالات فصلنامه پژوهش در مدیریت و بازاریابی ورزشی، دوره 4، شماره 21.The Formulation of Construction Model for the Future of Professional Sports in Iran FullText2.Improving the Validity of Mixed and Multi-Methods through Triangulation in New Sports Management Research FullText3.Investigating the Effect of Human Resource Information Systems on Individual Innovation Capacity, with the Mediating Role of Emotional Commitment and Professional Participation in the Soccer Federation FullText4.Analysis of Effective Factors Marketing Development of Iran Wrestling Federation of Iran FullText5.Studying the Methods of Using the Donors’ Capacity in the Development of Sports Infrastructure in Ardabil Province in Iran FullText6.Identification of Factors Affecting the Development of the Iranian Sports Tourism Industry FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 29 مرداد 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 82 آرشیو سال 1403 فصلنامه پژوهش در مدیریت و بازاریابی ورزشیدوره: 5شماره: 2آرشیو سال 1402 فصلنامه پژوهش در مدیریت و بازاریابی ورزشیدوره: 5شماره: 1دوره: 4شماره: 4دوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه پژوهش در مدیریت و بازاریابی ورزشیدوره: 3شماره: 4دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1400 فصلنامه پژوهش در مدیریت و بازاریابی ورزشیدوره: 2شماره: 4دوره: 1شماره: 4دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 2آرشیو سال 1399 فصلنامه پژوهش در مدیریت و بازاریابی ورزشیدوره: 1شماره: 1