سخنرانی علمی: ناترازی بانک ها

Disagreement of banks

ناترازی بانک ها روز سه شنبه، 23 خرداد، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد و دارائی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و بیست و چهارمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" ناترازی بانک ها؛ چالش ها و توصیه های سیاستی (۲)"روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر حمید پاداش؛ معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور به عنوان مدیر علمی نشست و دکتر وحید شقاقی شهری؛ عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی و دکتر علی علامه راد؛ صاحب نظر حوزه ناترازی بانکی و بازار سرمایه به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست دکتر حمید پاداش؛ معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور به عنوان مدیر علمی نشست و دکتر وحید شقاقی شهری؛ عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی و دکتر علی علامه راد؛ صاحب نظر حوزه ناترازی بانکی و بازار سرمایه به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 22 خرداد 1402 - تعداد مشاهده 212 بار