سخنرانی علمی: معرفی گزارش ملی کشاورزی ایران ۱۴۰۲ (نقد و بررسی)

Introduction of Iran's National Agricultural Report 1402 (review)

معرفی گزارش ملی کشاورزی ایران ۱۴۰۲ (نقد و بررسی) روز چهارشنبه، 31 خرداد، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد کشاورزی منابع طبیعی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و بیست و پنجمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" معرفی گزارش ملی کشاورزی ایران ۱۴۰۲ (نقد و بررسی))"روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر فتح الله آقاسی زاده؛ دانش آموخته دکتری کشاورزی و پژوهشگر حوزه برنامه ریزی و توسعه به عنوان ارائه دهنده نشست و دکتر علی کیانی راد؛ رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی و دکتر بهزاد فکاری سردهایی؛ کارشناس حوزه اقتصاد کشاورزی و مدیر گروه اقتصاد مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان صاحب نظر و منتقد در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست دکتر فتح الله آقاسی زاده؛ دانش آموخته دکتری کشاورزی و پژوهشگر حوزه برنامه ریزی و توسعه به عنوان ارائه دهنده نشست و دکتر علی کیانی راد؛ رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی و دکتر بهزاد فکاری سردهایی؛ کارشناس حوزه اقتصاد کشاورزی و مدیر گروه اقتصاد مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان صاحب نظر و منتقد در این نشست می باشند.
درج در سایت: 28 خرداد 1402 - تعداد مشاهده 315 بار