مقالات فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامی، دوره 1، شماره 11.مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing FullText2.کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین المللی FullText3.تحلیل سیاستهای کلی نظام اداری بر مبنای آموزه های نهج البلاغه FullText4.طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار FullText5.محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا FullText6.بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تاکید بر صکوک در ایران و جهان FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 3 تیر 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 124 آرشیو سال 1402 فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامیدوره: 2شماره: 4دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامیدوره: 1شماره: 1