سخنرانی علمی: برنامه هفتم از منظر مدیریت مالیه عمومی(PFM)؛ چالش ها و توصیه های سیاست

The seventh program from the point of view of public finance management (PFM); Policy challenges and recommendations

برنامه هفتم از منظر مدیریت مالیه عمومی(PFM)؛ چالش ها و توصیه های سیاست روز سه شنبه، 6 تیر، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد و دارائی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و بیست و ششمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" برنامه هفتم از منظر مدیریت مالیه عمومی(PFM)؛ چالش ها و توصیه های سیاستی"روز سه شنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر امیدعلی پارسا؛ رئیس سابق امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر محسن برزوزاده؛ تحلیل گر و متخصص نظام مدیریت مالی بخش عمومی و دکتر علی رحمانی؛ استاد حسابداری دانشگاه الزهرا (س) به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست دکتر امیدعلی پارسا؛ رئیس سابق امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر محسن برزوزاده؛ تحلیل گر و متخصص نظام مدیریت مالی بخش عمومی و دکتر علی رحمانی؛ استاد حسابداری دانشگاه الزهرا (س) به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 4 تیر 1402 - تعداد مشاهده 241 بار