سخنرانی علمی: نقش هوش مصنوعی در توسعه نظام مالی و بودجه ریزی

The role of artificial intelligence in the development of the financial system and budgeting

نقش هوش مصنوعی در توسعه نظام مالی و بودجه ریزی روز سه شنبه، 13 تیر، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: هوش مصنوعی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و بیست و هفتمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نقش هوش مصنوعی در توسعه نظام مالی و بودجه ریزی؛ چالش ها و توصیه های سیاستی"روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۸ الی ۱۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر سارا بوربور؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر علی رئوفی؛ صاحب نظر حوزه مالی و هوش مصنوعی، دکتر علی ملکی؛ صاحب نظر حوزه سرمایه گذاری و مالی بین الملل، مهندس وحید صیامی؛ صاحب نظر حوزه فین تک به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست دکتر سارا بوربور؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر علی رئوفی؛ صاحب نظر حوزه مالی و هوش مصنوعی، دکتر علی ملکی؛ صاحب نظر حوزه سرمایه گذاری و مالی بین الملل، مهندس وحید صیامی؛ صاحب نظر حوزه فین تک به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 11 تیر 1402 - تعداد مشاهده 420 بار