سخنرانی علمی: نگرشی بر نظام فضایی جمعیت روستایی کشور

An attitude on the spatial system of the country's rural population

نگرشی بر نظام فضایی جمعیت روستایی کشور روز چهارشنبه، 4 مرداد، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد شهری، روستایی و منطقه ای

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و سی امین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نگرشی بر نظام فضایی جمعیت روستایی کشور"روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست مهندس امیر امینی؛ رئیس اسبق امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر مصطفی طالشی؛ رئیس انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران، دکتر حمید جلالیان؛ دانشیار دانشگاه خوارزمی و پژوهشگر در توسعه پایدار روستایی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست مهندس امیر امینی؛ رئیس اسبق امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر مصطفی طالشی؛ رئیس انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران، دکتر حمید جلالیان؛ دانشیار دانشگاه خوارزمی و پژوهشگر در توسعه پایدار روستایی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 2 مرداد 1402 - تعداد مشاهده 144 بار