سخنرانی علمی: راهکارهای مواجهه با بحران تامین مسکن

Crisis solutions with the housing crisis

راهکارهای مواجهه با بحران تامین مسکن روز سه شنبه، 7 شهریور، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: مسکن و معماری

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و سی و پنجمین نشست علمی تخصصی با عنوان" راهکارهای مواجهه با بحران تامین مسکن "روز سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱ ، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست مهندس روح الله اکبری؛ دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه مسکن وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر محمدحسین شریف زادگان؛ استاد دانشگاه شهید بهشتی و وزیر اسبق رفاه و تامین اجتماعی ، دکتر ابوالفضل نوروزی؛ مشاور وزیر و مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست مهندس روح الله اکبری؛ دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه مسکن وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر محمدحسین شریف زادگان؛ استاد دانشگاه شهید بهشتی و وزیر اسبق رفاه و تامین اجتماعی ، دکتر ابوالفضل نوروزی؛ مشاور وزیر و مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 5 شهریور 1402 - تعداد مشاهده 204 بار