دومین همایش ملی پلاستیک و محیط زیست

The second national conference on plastics and environment

دومین همایش ملی پلاستیک و محیط زیست روز چهارشنبه، 1 آذر، 1402 لغایت پنجشنبه، 2 آذر، 1402 توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر یزد برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

دومین همایش ملی پلاستیک و محیط زیست

محل برگزاری: یزد
سال برگزاری: 1402
شناسه ملی این کنفرانس: NSEP02

توضیحات کنفرانس

محورهای همایش:

- بازیافت پسماندهای پلاستیکی
- راهکارهای کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی
- توسعه روشهای سنجش آلودگی های ناشی از پلاستیک در محیط زیست
- ارزیابی خطر ناشی از پلاستیکها و میکروپلاستیکها برای انسان و محیط زیست
- سنجش ترکیبات خطرناک ناشی از پسماندهای پلاستیک در جریان پسماند تولیدی و محصولات بازیافتی

معرفی همایش
با استعانت از خداوند متعال، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حمایت انجمن علمی بهداشت محیط، دومین همایش ملی پلاستیک و محیط زیست را برگزار خواهد نمود. باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه، دبیرخانه همایش انتظار دارد این همایش با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی، برنامه ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولین، متخصصین، مهندسین، کارشناسان و صاحب نظران می باشد، برگزار گردد تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی و با هدف ترویج علوم، افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.
رویکرد دبیرخانه همایش در برگزاری این برنامه، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ای، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خودباوری علمی در کشور، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز در حوزه پلاستیک و اثرات آن بر محیط زیست برای مسئولین می باشد.
لازم به ذکر است که اولین همایش ملی پلاستیک و محیط زیست، تیرماه ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و با حضور گسترده علاقه مندان برگزار گردید. امید که برگزاری چنین همایش های تخصصی بتواند قدم مثبتی باشد در جهت افزایش اگاهی جامعه و انجام اقدامات موثر در زمینه محیط زیست و سلامت مردم

درج در تقویم: 14 شهریور 1402 - تعداد مشاهده 1320 بار