سخنرانی علمی: نقش موازنه تولید و مصرف محصولات کشاورزی در مهار تورم

The role of balancing the production and consumption of agricultural products in curbing inflation

نقش موازنه تولید و مصرف محصولات کشاورزی در مهار تورم روز چهارشنبه، 29 شهریور، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد کشاورزی منابع طبیعی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و سی و هفتمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نقش موازنه تولید و مصرف محصولات کشاورزی در مهار تورم "روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱ ، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر مجتبی پالوج؛ قائم مقام موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر غلامحسین آقایا؛ مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور برنامه ریزی و توسعه کشاورزی دانش بنیان و دکتر قاسم محمدی؛ نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل اسبق کشت و صنعت مغان به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست دکتر مجتبی پالوج؛ قائم مقام موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر غلامحسین آقایا؛ مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور برنامه ریزی و توسعه کشاورزی دانش بنیان و دکتر قاسم محمدی؛ نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل اسبق کشت و صنعت مغان به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 28 شهریور 1402 - تعداد مشاهده 245 بار