مقالات مجله بین المللی آموزش و علوم شناختی، دوره 4، شماره 11.The Mediating Role of Cognitive Flexibility in the Relationship between Cognitive Emotion Regulation Strategies and Mindfulness in Patients with Type ۲ Diabetes FullText2.The Effect of Academic Buoyancy Education on Academic Self-Concept and Engagement in Ninth Grade Male Students FullText3.Investigating the Relationship between Hope for Life and Tendency towards Childbearing among Kamyab Farhangian University Teachers FullText4.The Effect of Sternberg's Tridimensional Intelligence on Marital Compatibility FullText5.The Effectiveness of Treatment based on Acceptance and Commitment on Social Adaptation, Academic Self-Regulation and Cognitive Flexibility of Students with Specific Learning Disorders FullText6.Presenting and Explaining a Model for the Development of Human Resources Policies in Education FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 24 آبان 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 74 آرشیو سال 1403 مجله بین المللی آموزش و علوم شناختیدوره: 5شماره: 2دوره: 5شماره: 1دوره: 4شماره: 4آرشیو سال 1402 مجله بین المللی آموزش و علوم شناختیدوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 1دوره: 4شماره: 3آرشیو سال 1401 مجله بین المللی آموزش و علوم شناختیدوره: 2شماره: 4دوره: 3شماره: 4آرشیو سال 1400 مجله بین المللی آموزش و علوم شناختیدوره: 2شماره: 3دوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1399 مجله بین المللی آموزش و علوم شناختیدوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2آرشیو سال 1393 مجله بین المللی آموزش و علوم شناختیدوره: 1شماره: 5دوره: 1شماره: 6دوره: 1شماره: 7دوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 4