: نخستین رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار " ناتک"

نخستین رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار " ناتک" روز شنبه، 30 دی، 1402 لغایت شنبه، 14 بهمن، 1402 توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی و با همکاری شرکت شورین تجارت حسینی و شرکت کارگزاری خدمات فناوری و نوآوری آینده در شهر مشهد استان خراسان رضوی برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: علوم کشاورزی

برگزار کننده: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی و با همکاری شرکت شورین تجارت حسینی و شرکت کارگزاری خدمات فناوری و نوآوری آینده

نخستین رویداد ملی عرضه و تقاضای فناوری صنعت آجیل و خشکبار کشور توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی و با همکاری شرکت شورین تجارت حسینی و شرکت کارگزاری خدمات فناوری و نوآوری آینده برگزار می گردد.

هدف از این رویداد احصا نیاز های صنعت آجیل و خشکبار کشور می باشد که با مدیریت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی برگزار میگردد و توسط صاحبین صنایع نیاز ها جمع آوری می شود. پس از آن نیاز های صنایع کل کشور در این پایگاه اینترنتی جمع آوری شده و به اطلاع عموم می رسد.

در این گام علاقه مندان و صاحبین طرح ها و ایده ها نیاز ها را مشاهده و بر اساس محور های رویداد ایده های خود را جهت بررسی توسط کمیته های علمی و فنی این رویداد ارسال می نمایند.

در نهایت و پس از بررسی ایده ها، برترین ایده ها با رای کمیته فنی معرفی شده و در روز ارائه یا DEMO DAY به شرکت کنندگان حاضر در رویداد معرفی شده و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

درج در سایت: 20 آبان 1402 - تعداد مشاهده 263 بار