سخنرانی علمی: موانع و راهکارهای عملیاتی تولید باکیفیت در صنعت خودروسازی

Obstacles and operational solutions of high-quality production in the automotive industry

موانع و راهکارهای عملیاتی تولید باکیفیت در صنعت خودروسازی روز چهارشنبه، 29 آذر، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: تشکیلات صنعتی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاهمین نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، با عنوان" موانع و راهکارهای عملیاتی تولید باکیفیت در صنعت خودروسازی "روز چهار شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست مرتضی خالصی؛ رئیس امور صنعت، معدن و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست، محمدحسن شجاعی فرد؛ رئیس پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست مرتضی خالصی؛ رئیس امور صنعت، معدن و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست، محمدحسن شجاعی فرد؛ رئیس پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
درج در سایت: 27 آذر 1402 - تعداد مشاهده 128 بار