کارگاه آموزشی: وبینار کشوری «صفر تا صد بازخورد فرایندی و پایانی در ارزشیابی کیفی توصیفی»

وبینار کشوری «صفر تا صد بازخورد فرایندی و پایانی در ارزشیابی کیفی توصیفی» روز پنجشنبه، 7 دی، 1402 توسط دانشگاه فرهنگیان و موسسه مهارت آموزی و دانش‌افزایی مهدا برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: آموزش

برگزار کننده: دانشگاه فرهنگیان, موسسه مهارت آموزی و دانش‌افزایی مهدا
برگزار کنندگان این وبینار دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری خوی و موسسه مهارت آموزی و دانش افزایی مهدا هستند. مدرس این دوره استاد بزرگوار جناب آقای دکتر بهمن قره داغی (بنیان گذار ارزشیابی کیفی توصیفی در ایران) هستند. شرکت کنندگان بعد از شرکت در این وبینار: ۱. می دانند چرا نباید از بازخوردهای نمره ای یا رتبه ای استفاده کرد. ۲. می دانند که چرا لازم نیست برای همه فعالیت های دانش آموزانشان بازخورد بنویسند. ۳. می دانند هر بازخورد فرایندی چند پاره دارد و می توانند بازخورد مناسب برای هر دانش آموز بنویسند. ۴. می توانند برای هر رتبه هر دانش آموز در گزارش پیشرفت تحصیلی (کارنامه) توصیف عملکرد کلی بنویسند. ۵. می دانند که چه وقت و در کجا باید بر اساس رویکرد «دانش آموز مرجعی» و چه وقت و در کجا بر اساس رویکرد «ملاک مرجعی» بازخورد بنویسند. ۶. و هر آنجا برای اجرای کامل و صحیح ارزشیابی کیفی توصیفی نیاز است! به شرکت کنندگان این وبینار، گواهی حضور معتبر از طرف دانشگاه فرهنگیان (دارای امتیاز در زمینه های مختلف) تعلق می گیرد.
معرفی سخنرانان: جناب آقای دکتر بهمن قره داغی (بنیان گذار ارزشیابی کیفی توصیفی در ایران، رئیس سابق گروه ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش، مولف ده ها کتاب در زمینه تعلیم و تربیت و استاد دانشگاه)
درج در سایت: 2 دی 1402 - تعداد مشاهده 1053 بار