سخنرانی علمی: اقتصاد دریا؛ پیشران توسعه ملی و منطقه ای

sea ​​economy; Drivers of national and regional development

اقتصاد دریا؛ پیشران توسعه ملی و منطقه ای روز چهارشنبه، 13 دی، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد تجاری

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاه و دومین نشست علمی-تخصصی با عنوان" اقتصاد دریا؛ پیشران توسعه ملی و منطقه ای"روز چهار شنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست سیدجعفر حسینی؛ رئیس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست و علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدمهدی سالاری؛ رئیس دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی و رضا احمدیان؛ عضو هیات علمی دانشگاه و مدیر پروژه طرح ICZM ملی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست سیدجعفر حسینی؛ رئیس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست و علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدمهدی سالاری؛ رئیس دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی و رضا احمدیان؛ عضو هیات علمی دانشگاه و مدیر پروژه طرح ICZM ملی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 11 دی 1402 - تعداد مشاهده 177 بار