بیست و هشتمین سمینار جبر ایران

28th Iranian Algebra Seminar

بیست و هشتمین سمینار جبر ایران روز چهارشنبه، 20 تیر، 1403 لغایت پنجشنبه، 21 تیر، 1403 توسط دانشگاه مراغه, انجمن ریاضی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر مراغه برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

بیست و هشتمین سمینار جبر ایران

تاریخ برگزاری: 20 تیر 1403 تا 21 تیر 1403

مهلت ارسال اصل مقالات: 30 فروردین 1403
محل برگزاری: مراغه
سال برگزاری: 1403
شناسه ملی این کنفرانس: IAS28

توضیحات کنفرانس

سمینار جبر ایران برای اولین بار در سال ۱۳۵۶ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد و در سال ۱۳۶۶ با برگزاری در دانشگاه کاشان ادامه پیدا کرد. پس از آن سمینار جبر ایران سالانه در دانشگاه های مختلف ایران برگزار گردیده است.
گروه ریاضی دانشگاه مراغه افتخار دارد میزبان "بیست و هشتمین سمینار جبر ایران" در روزهای ۲۰ و ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ باشد و در این راستا تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر آن به کار خواهد بست. این سمینار با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه جبر و علوم کاربردی مرتبط با آن و آشنایی پژوهشگران جوان با این یافته ها، برگزار خواهد شد. از این رو از تمام پروهشگران، استادان، دانشجویان و علاقمندان دعوت می نماییم تا با حضور و همراهی خود ما را در برگزاری هرچه بهتر این همایش یاری نمایند.

محورهای همایش:

جبر جامع
نظریه رسته ها
جبر جابجایی و جبر ناجابجایی
نظریه گروه ها
جبر محاسباتی، گراف و ترکیبیات جبری
هندسه جبری و نظریه جبری اعداد
جبر لی، جبر خطی و کاربردهای آن ها
جبر کاربردی در مهندسی، ارتباطات و هوش مصنوعی
آموزش ریاضی (با محوریت موضوعات جبری)

درج در تقویم: 11 دی 1402 - تعداد مشاهده 1136 بار