سخنرانی علمی: اقتصاد، تورم و آینده ایران؛ سیاست بهینه پولی و ارزی

Iran's economy, inflation and future; Optimal monetary and currency policy

اقتصاد، تورم و آینده ایران؛ سیاست بهینه پولی و ارزی روز سه شنبه، 19 دی، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد و دارائی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاه و سومین نشست علمی-تخصصی با عنوان" اقتصاد، تورم و آینده ایران؛ سیاست بهینه پولی و ارزی"روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست محمد جعفری، معاون برنامه ریزی راهبردی، توسعه و مدیریت منابع ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری به عنوان مدیر علمی نشست و میثم پیله فروش؛ عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی و رئیس مرکز ملی مولدسازی، مجید شاکری، تحلیل گر مسائل اقتصادی و صاحب نظر حوزه تحولات ارزی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست محمد جعفری، معاون برنامه ریزی راهبردی، توسعه و مدیریت منابع ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری به عنوان مدیر علمی نشست و میثم پیله فروش؛ عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی و رئیس مرکز ملی مولدسازی، مجید شاکری، تحلیل گر مسائل اقتصادی و صاحب نظر حوزه تحولات ارزی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 18 دی 1402 - تعداد مشاهده 128 بار