مقالات فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، دوره 11، شماره 221.بررسی دیدگاه انسان شناسی به ارتباطات اجتماعی در فضاهای خلاق گردشگری: محور چهارباغ اصفهان FullText2.رفتار شهروندی برند، رهبری برند، اشتیاق برند، اصفهان، مدل یابی معادلات ساختاری FullText3.بازسازی معنایی پدیده طبیعت گردی جمعی در بین مردم شهر ایلام FullText4.پیامدهای اجتماعی، پیامدهای فرهنگی، پیامدهای زیست محیطی، دربند، درکه FullText5.مرور صوری و محتوایی مطالعات زیارت و گردشگری مذهبی در ایران (۱۳۸۲-۱۴۰۰) FullText6.آینده پژوهی هوش کسب و کار در صنعت گردشگری FullText7.ارائه مدل ساختاری به منظور پذیرش مصرف و تولید پایدار در صنعت گردشگری FullText8.تحول دیجیتال و تاثیر آن بر روند کسب وکارهای گردشگری FullText9.دیدگاه شهروندان در خصوص سرزندگی محورهای گردشگری پیاده (پیاده راه گردشگری چهارباغ عباسی اصفهان) FullText10.پیوند مفهومی گردشگری و سرمایه اجتماعی در توسعه و تحول جامعه (مطالعه ترکیبی) FullText11.تکنولوژی AR، ابزار نوین بازاریابی در صنعت گردشگری FullText12.تحول معیارهای کارآفرینی اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی استان گیلان FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 24 دی 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 48 آرشیو سال 1401 فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگریدوره: 10شماره: 19آرشیو سال 1400 فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگریدوره: 12شماره: 25دوره: 9شماره: 17دوره: 9شماره: 18دوره: 10شماره: 20دوره: 11شماره: 21دوره: 11شماره: 22دوره: 11شماره: 23دوره: 11شماره: 24آرشیو سال 1399 فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگریدوره: 7شماره: 14دوره: 8شماره: 15دوره: 8شماره: 16آرشیو سال 1398 فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگریدوره: 7شماره: 13آرشیو سال 1397 فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگریدوره: 5شماره: 9دوره: 5شماره: 10دوره: 6شماره: 11دوره: 6شماره: 12آرشیو سال 1396 فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگریدوره: 3شماره: 6دوره: 4شماره: 7دوره: 4شماره: 8آرشیو سال 1395 فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگریدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 2شماره: 3دوره: 2شماره: 4دوره: 3شماره: 5